Hoe gaat het met iedereen?

Mijn verlof is ook officieel ingegaan deze week, maar voor mij voelt er geen verschil, zit al lange tijd in ziektewet (misselijk, rugpijn, moe etc).

Het gaat redelijk, onder de omstandigheden. Ben wel duidelijk (nog) eerder moe, moet nu echt om de 2 uur plassen 's nachts en wordt ook vaak wakker omdat ik moet omdraaien in bed (en dat gaat moeizaam en soms pijnlijk). Slapen wisselt heel erg, de ene nacht lig ik weer uren wakker, de andere slaap in telkens snel weer in. Maar meer dan 1,5-2 uur achter elkaar, dat haal ik echt niet meer. Ben soms nog misselijk, maar het is echt stukken beter dan de eerste 2 trimesters, heb nauwelijks nog gebraakt!

Verder? De bekende dingetjes, lijkt me: buik zit mega in de weg, snel kortademig, tintelende/slapende handen 's nachts, pijn in rug en bekken, maagzuur... De laatste loodjes, he?

Hetgeen mij het meeste bezig houdt, kindje ligt nog steeds in stuit! En kans op spontaan draaien wordt iedere dag kleiner... Vind dat allemaal wel erg spannend.

Groetjes, Karin
34+3 wkn

Heftig Karin. Klinkt als een zware zwangerschap.
Ik hoop echt voor je dat ie nog gaat draaien. Maar zoals je al zegt... De kans wordt steeds kleiner. Heb je al een idee wat je gaat doen als ie niet draait? Keizersnee of toch een "normale" bevalling?

Haai,
Sluit me qua kwaaltjes aan bij Karin. Vind het ook steeds zwaarder worden. Ben vanaf morgen met verlof, een weekje eerder dan gepland, maar ik ben zwanger van een tweeling en kan het even niet langer volhouden. Heb ook thuis nog een peutertje van 1,5 jaar rondlopen die ook aandacht nodig heeft.

Beide kindjes liggen in een stuit en we horen volgende week maandag alles over een keizersnede. Ze doen geen draaipogingen bij tweelingen.

Succes allemaal met de laatste loodjes!!

Groetjes!

Hoihoi,

Ook ik ben aan de laatste loodjes begonnen, morgen ben ik 36 weken zwanger van onze 3e uk. Ik moet zeggen dat ik 't op dit moment nog niet zat ben en dat uk wat mij betreft nog wel een paar weekjes mag blijven zitten. Ik heb v.a. maandag officieel verlof en wil toch nog wel ff genieten en de laatste dingetjes doen voordat uk zich aandient. Ik ben 24 december bij de vk geweest en zij gaf aan dat uk nog net niet volledig ingedaald was, maar dat 't niet veel scheelde. Aangezien dit voor een 3e zwangerschap erg vroeg was, moest ik er toch maar rekening mee houden dat 't wel wat eerder zou kunnen komen. Had nieuwjaarsdag echt 't idee dat uk nog dieper indaalde, en heb nu ook zo nu en dan als ik zit of lig een hele harde buik en soms wat vervelende steken van onder. Nu ben ik dus toch als de wiedeweerga de meest belangrijke dingetjes aan het doen. De kerstboom is inmiddels de kamer uit en de box erin, het bed staat op bierkratten (alleen wel het verkeerde merk volgens manlief hahaha), de enveloppen voor de kaartjes zijn geschreven, kortom er is nu wel wat minder stress. Ik hoop in ieder geval dat ik 't nog tot volgende week zondag uitzing, want dan mag ik thuisbevallen, ach wie weet ga ik straks ook nog 2 weken over tijd en heeft de vk het helemaal mis, maar zolang hoeft uk  wat mij betreft  nu ook weer niet te blijven zitten.
Groetjes, en succes met de laatste loodjes meiden, ben benieuwd wie er als eerste gaat bevallen van de februari-mama's.

Terug
Bovenaan