Hoe gaat het met iedereen?

Hoe gaat het met iedereen? Het is weer zo stil momenteel...

Ben benieuwd hoe het julie vergaat, met de kwaaltjes (of juist niet??) vinden jullie het ook echt zwaarder worden nu? etc...

Ik ben nu bijna 32 weken en vind het af en toe niet meevallen hoor... zere buik, veel bekkenpijn, misselijk, kortademig, maagzuur, kramp hahaha
Wel fijn dat ik nog niet veel vocht vasthoud!

Anderzijds voel ik ons kindje nu veel beter en vaker en reageert ie meteen op mjn man, heel grappig, dus dat is ook wel weer heel erg genieten!!!

Maandag krijgen we een echo, ben weer heel benieuwd!!

lfs Mick  

Ha,

Ik lees meer dan ik reageer.
Maar het gaat eigenlijk best wel goed met me.Haast beter dan met nr.3.
Allleen soms iets maagzuur,nog geen echt bekkenpijn.
Wel vlug moe maar het is ook nr.4 natuurlijk.
Dinsdag ben ik 30 weken en dan gaan we naar de gynacoloog om te kijken of deze uk ook zo hard groeit als nr.3.Die was bij geboorte 5300 gram en dat willen we nu voorkomen als dat kan.Dus Dinsdag weer even loeren !

groetjes,madre4.

Hier wordt het wel zwaar hoor,.. pfff..   moe moe moe,..

Ik zit nu in de "ik-weet-niet- meer-hoe-ik-moet-gaan-liggen-en-zitten" fase, erg vermoeiend en wordt er soms simpel van! Dat ik me geen houding meer weet te nemen komt voornamelijk door mijn bekkeninstabiliteit, rugpijn van de mega buik (die vaak erg hard is en zeurt).   Sinds deze week zit ik s'nachts ook weer een uur rechtop vanwege maagzuur, erg vervelend!

Buiten bovenstaande klachten heb ik gelukkig nog geen verdere zwangerschapskwaaltjes. Daar ben ik érg blij om! Dat was bij mijn eerste zwangerschap wel anders. Dus kan nu nog vollop genieten hahaha..

Ik moet zeggen dat ik nu wel al de weken ben aan het aftellen. Ben zo nieuwsgierig of we een meisje of jongen zullen krijgen.. weer die heerlijke babylucht ruiken... zucht..

Nog 10 weekjes geduld hebben!!

Esmé mv Kay en ???

(30 wk zwanger)

Ben flink ziek geweest dus erg rustig aan gedaan en het forum lag er natuurlijk uit.
Vind het trouwens nu wel zwaar worden, zeker met zo'n ukkie om me heen!

groetjes Maris

Ben nu ruim dertig weken en heb behoorlijk last van kwaaltjes. Ik ben nog steeds misselijk, maagzuur, doodmoe (heb ook al een kleintje rondlopen van anderhalf), bekkenpijn en rugpijn.
Ben gelukkig niet zo zwaar als bij mijn eerste en hou ook minder vocht vast.
Ook vind ik het geweldig om het nu zo veel en duidelijk te voelen bewegen.

Heej,
Bijna ben ik 29 weken zwanger en ik ben nu al een week flink ziek (kan al een week niet normaal ademhalen met mijn verstopte neus/holtes, bleh). Het schijnt een heersend virus te zijn en ik ben gewaarschuwd dat het langer zal duren door de zwangerschap. Erg balen! Verder gaat het op vermoeidheid, wat rugpijn en af en toe last van maagzuur, prima. Zeker nu ik het rustig aan doe doordat ik ziek ben, heb ik weinig last van kwaaltjes. Dit ga ik nog wel even volhouden, al kijk ik enorm uit naar de komst van ons kleine frummeltje.
Groetjes Laura mv Thom

Hi ladies,

Jaja het wordt zwaarder en zwaarder! Voel me op zich erg goed maar mn rug / bekken werken niet echt mee. 100 meter wandelen is al een redelijke opgave maar goed, ik houd er nu wel rekening mee. Afgelopen weken was het zo relaxed allemaal en morgen weer werken, nog 6 weken fulltime... Daar zie ik wel tegenop, maar goed ik probeer wel echt zoveel mogelijk te genieten.
Mn positiemode die ik in september gekocht heb is nu bijna allemaal te krap bij mn buik, balen! Maar ja dat heb je met zo'n grote buik!

Kamertje is klaar, ga deze maand alle kleertjes  wassen. Wiegje wordt bekleed en is half februari klaar. Kinderwagen staat te pronken in de gang. Afspraak met kraambureau is al geweest en ben volop met yoga bezig. Deze en volgende week borstvoedingscursus. Heerlijk dat alles!
Heb allemaal t idee dat ons mannetje begin / half maart komt maar wie weet. Half april kan ook nog!

Kan me nog niet heel goed voorstellen hoe ons leventje er over 3 maanden uit ziet, hebben jullie dat ook? (degene die hun 1e krijgen dus) Ik vind het reuze spannend en heb er superveel zin an!

Greets Janneke

Hoi allemaal,

Ben blij dat ik weer even ben gaan lezen op het forum.

Heb nl. ook wat kwaaltjes sinds een week, pfffff.

Ben nu 32 weken en 3 dagen zwanger van de derde.

Ik heb een dochter van 11 en een zoon van 8, dus het is weer even geleden voor mij.

Ik weet niet meer hoe het toen allemaal voelde rond deze tijd, dus ik had zoiets van:
oh, oh, wat als dit niet normaal is.

Maar de klachten zie ik hier dus terug bij jullie.

Moe, pijn in onderbuik (banden waarschijnlijk) en pijn aan het schaambotje.

Maar als het niet erger wordt en hierbij blijft doe ik het ervoor!

Succes allemaal en voor iedereen een voorspoedige bevalling gewenst.

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan