Hoe gaat het met iedereen?

Ik had net een uurtje bezoek en ben nu helemaal naar de kl*te whahahaha..niet normaal!

Ja ben dan toch aan het lopen, dan weer speelgoed voor kids pakken, dan weer dit en dat,.. Buik staat nu dus goed strak en lig nu even onderuit op de bank "bij te trekken"  hihi..

Grappig eigenlijk wat een zwangerschap met je kan doen hè? Kan me goed voorstellen dan mannen of niet zwangeren wel eens denken van "stel je niet zo aan" , dat denk ik zelf zó vaak over mezelf, maar het gaat gewoon allemaal niet meer zoals ik wil hihi.. Tis écht zwaar!!

ik geef me er nu dan ook lekker aan over!!

Dus uitbuiten,.. euh,.. uitBuiken dan maar!!

Esmé mv Kay en ???

(30.3 wk zwanger)

Het wordt idd wel zwaarder nu. Ik sta ook verbaasd af en toe, ben zo beperkt!

Gisteren gewoon teveel gedaan en vandaag kun je me echt opdweilen, overal pijn en kan de trap echt amper op en af komen. Heb ook snel harde buik, 100 meter lijkt haast wel de max hahahaha

Wat dat betreft verheug ik me wel op mijn verlof, nog anderhalve week :)
Lekker kleertjes wassen en beetje tutten, maar niet meer op tijd staan heerlijk. Het wordt mijn eerste kindje, mijn stiefzoon is al 9 en kan inmiddels zoveel zelf (hij woont de helft van de week hier) dus mezelf lekker verwennen en laten verwennen hahaha

liefs Mick

he ladies,
bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb vandaag en gister een twee gezellige dagen gehad met mijn dochter. Vanmiddag was ik zo moe en heb ik heerlijk even geslapen. Ik denk dat de stress voor de bevalling ook mee speelt en natuurlijk hormonen. Mijn vorige bevalling was vreselijke en eindigde uiteindelijk in een keizersnee. Nu had ik afgelopen maandag alvast een afspraak bij de gyn (verder ben ik gewoon bij de vk) om te overleggen en zij denkt met mij mee en verzekert me dat het niet weer zo gaat. Dat brengt ook wel rust. Ze heeft ook even een echo gedaan, de kleine liet weer niet zien of we een broertje of zusje voor M. krijgen evenals tijdens de 20 wkn echo...
Ik merk inderdaad ook dat bukken lastiger word. Mijn buik begint in de weg te zitten. Hebben jullie ook al last van maagzuur?
groetjes

Terug
Bovenaan