Hoe gaat het met iedereen

Hallo meiden,

Ben al weer eventjes niet op het forum geweest. Heb het wat druk gehad en dat in combinatie met vermoeidheid, blijft er weinig tijd voor de computer over.

Heb even wat berichtjes terug zitten lezen. Maar het meest benieuwd ben ik hoe het met iedereen gaat. Zijn de kwaaljtes al minder aan het worden of komen er weer nieuwe bij? Hoe voelen jullie je? Hebben jullie het al verteld aan de omgeving? Al buikjes aan het krijgen, enz?

Zal zelf beginnen. Ik voel me gelukkig steeds beter. Nadat ik met 10 wkn m'n tweede goede echo heb gehad kon ik de angst voor nog een miskraam een beetje gaan loslaten. Inmiddels nog een keer het hartje gehoord en vanmiddag mag ik weer. Durf me eindelijk zwanger te voelen. Dus dat gaat allemaal goed.
Ook de kwaaltjes worden steeds minder. Af en toe nog wel misselijk, maar niet zo erg als de eerste weken. Nog steeds wel moe, maar ook dit gaat beter.
Begin wel af en toe al wat last van bekkenklachten te krijgen. Vooral m'n schaambeen kan erg pijnlijk zijn, vooral aan het eind van de dag. Maar even in de gaten houden dus.

Verder hebben wij het dit weekend op de verjaardag van mijn vader aan de familie verteld. Allemaal leuke reacties. De familie van mijn mans kant hoort het morgen! Op m'n werk heb ik het ook verteld, maar kon ook bijna niet meer anders. Begin inmiddels al een aardig buikje te krijgen en draag al bijna alleen nog maar positie broeken. Heb nog maar een enkele 'normale' broek die lekker zit.

Nou dit was even mijn update. Ben benieuwd hoe het met jullie is.

groetjes Mama van Nienke
14 wkn en 2 dgn

Hallo,

Ik ben vandaag 13 weken en 6 dagen...
Ik voelde mijn kleintje vorige week voor het eerst bewegen. Volgens de gynocoloog kan het wel... Komt het ook vaker voor en ligt het er maar net aan hoe je kindje ligt...
Verder heb ik al een paar weken last van mijn bekken, dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook maar toen pas met 18 weken, ben nu onder behandeling van een bekkenfysiotherapeute en moet zeggen dat dat wel een beetje helpt.... Ben inmiddels al 1,5 maand thuis dit ook in verband met een hoge bloeddruk.... Moet mijn dagen maar door zien te komen en verveel me vaak....
Verder geen last van misselijkheid (gelukkig) en ook de vermoeidheid is weg, krijg steeds meer energie!

Liefs Elke

hoi,
ook ik ga me beter voelen!
heerlijk, bij de 1e heb ik 7 maanden 15 uur per etmaal geslapen! gelukkig nu niet.
bij ons weet iedereen het, ik ben morgen 14w.
over 2 weken hebben we een vruchtwaterpunctie,.... hopelijk zit alles goed.
bij de eerste voelde ik hem nu voor het eerst bewegen, nu nog niets helaas.
m'n zoontje zit sinds 2 maanden op de crèche, het wennen gaat nog niet zo goed, hij moet zo huilen als ik weg ga. als ik 'm ophaal huilt ie vaak nog :( dan voel ik me zo'n slechte moeder! hij vindt het daar heel leuk,... als ik er maar bij ben, dus het ligt ook niet aan hun.
groetjes suzan

Hier gaat het ook allemaal goed. Ben  zwanger van een tweeling  en heb vanochtend weer een echo gehad. De beebjes waren goed gegroeid en lekker aan het bewegen. Vond het zo mooi om te zien!
Verder voel ik me  goed, nog wel veel moe. Heb veel hoofdpijn gehad, maar dat is nu sinds een paar dagen gelukkig een  stuk minder.
En m'n buikje begint te groeien, broeken gaan niet meer dicht ; )

Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

Groetjes,
Maan
13w 6d

Hoi allemaal,
Ook hier gaat alles goed. De misselijkheid is sinds enkele weken erg afgezakt. MOet alleen nog 's ochtens spugen en als ik een dag druk ben geweest, spanningen heb, komt het ook nog wel eens voor. Maar ik voel me over het algemeen heel goed!
Vanochtend voor het eerst weer naar de VK geweest. De eerste controles waren in het ziekenhuis ivm meerdere miskramen, maar nu mag ik dus weer gewoon naar de vk. Vanochtend voor het eerst t hartje gehoord en dat was heel bijzonder! Ik had zoiets nog nooit eerder gehoord bij mezelf. Ik was toen dus wel gerustgesteld, maar als klap op de vuurpijl mochten we van de VK ook even een kijkje nemen in mijn buik. Ze heeft sinds kort zelf een echo-apparaat en we heeft ons echt wel een dik kwartier alles laten bekijken! Het kindje sprong de hele tijd in t rond, draaide zich om, gaapte en zwaaide met armen en benen. Een heel beweeglijk kindje dus. En echt waar, ik ben nu helemaal gerustgesteld en in een paar uur helemaal verliefd geworden op onze baby!
Verder groei ik er ook al aardig op los, merk dat mijn baarmoeder nu groter is, drukt steeds tegen mijn blaas aan en ik kan t ook voelen als ik me uitrek bijvoorbeeld, echt zo'n gevoelig plekje onder in mijn buik.
Ik heb nog maar 1 normale broek die mij past, en ik heb ook al wat positiebroeken gekocht. Tjongejonge, wat zitte die fijn zeg, echt een verademing!
Liefs,
Karin

Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat met jullie. Hier gaat ook alles goed allleen nog steeds vermoeid maar goed dat is altijd mijn enige zwangerschapskwaaltje. Voor de rest heb ik nooit ergens last van. Ja  tegen  het einde wel misselijk door maagzuur maar nooit in het begin van mijn zwangerschappen.

Ik krijg nu ook al een buikje maar mijn positiebroeken zitten nog niet lekker dus hou ik bij sommige broeken de knopen gewoon open. Over een paar weken kunnen we rondje buikfoto's doen.

Liefs Jacy (vandaag 13 weekjes zwanger van de 3e)

hoi hoi iedereen!

wat leuk zo'n update-je van iedereen, ikzelf ben ook niet heel vaak hier ook door mn werk en de vermoeidheid maar dat lijkt nu langzaamaan wat beter te gaan verder geen kwaaltjes gehad eigenlijk dus ben de eerste drie maanden heel goed doorgekomen
1e echo was erg bijzonder al had ik niet veracht dat ze dat ook gelijk inwendig zouden doen maar het resultaat was daardoor wel erg mooi! afgelopen maandag hartje horen kloppen en de baby was toen erg bewegelijk konden we ook waarnemen echt heel tof!
broeken kunnen nog dicht maar ik zet wel naar voren uit hoor alleen hoger dan mn broeksband lijkt het haha
groetjes

hoi allen :)
leuk om te lezen hoe het jullie allemaal vergaat.
bij mij iets minder.
heb net 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik was uitgedroogd.
en 8 kilo kwijt was.
ach heb wel weer een mooie echo gekregen, en alles gaat nu weer goed, ben zelfs   ietsje langer zwanger.
13.1 nu dus uitgerekend op 10 november.

Maak een ticker

Terug
Bovenaan