Hoe gaat het met iedereen

Hoi Martine,

Wat leuk, we zijn op hetzelfde dag uitgerekend. Wou het je ff melden, hahaha.
Leuke echo trouwens. Zo mooi duidelijk.Gaat het nu wel beter met je?

Liefs jacy

Ha meiden!

leuk zo'n update!

Hier gaat het allemaal voorspoedig! De echo zag er vorige week super uit!!!
Heb nu ook een angelsound aangeschaft, en kon het hartje al met 10 weken horen... heb het nu ook elke keer zo gevonden..schijnt te komen omdat de beeb naar voren ligt...heb nu ook 2 positiebroeken gekocht, heeeeerlijk.... maar inderdaad met mijn oude broekje, een knoop open hihi...

Zijn jullie al gericht met namen bezig?? En flink aan het shoppen?
Wij vinden een naam verzinnen toch nog best lastig...over een paar weken, een pretecho, voor het geslacht...valt de helft van de namen toch weer af....

Misselijkheid wordt steeds minder, afgelopen maandagochtend was het weer even raak, maar ik denk dat dat kwam omdat ik in het weekend niet genoeg geslapen heb.... maar over het algemeen, niets te klagen!!

En uh..hoe krijg je een foto toegevoegd?

hoi trotse mommy.
wat leuk dat we gelijk lopen.
blijft toch altijd een apart iets he.
heb je al kids.?

leuk

wat cool lieve marieke een angel sound.
ik gebruik hem niet hahaha, bij de 1e was ik zo panisch aan het luisteren steeds ;-)

xxxxx

Hoi allemaal!

Leuk al jullie positieve verhalen te lezen!
Hier ook alles prima in orde. Ik ben in de gelukkige positie dat ik al 3 echo's gehad heb: met 6, 9 en 12 weken. Alle drie waren top.
Leuk om te lezen dat er een paar bij zijn die de kleine al zo vroeg voelen bewegen.
Bij mijn eerste voelde ik dat pas na 17 weken en hoop stiekem dat dat dit keer wat sneller zal gebeuren. Het blijft een geweldig gevoel!

Misselijkheid houdt s'ochtends tot een uur of 10 nog aan. Het eerste wat ik s'ochtends vroeg doe is uit mijn bed rennen, dat houdt maar niet op, maar gelukkig komt er dan niet veel uit. Ik ben nu dan ook "al" 2 kilo aan gekomen, want ik eet erg veel (de enige oplossing als de misselijkheid toch op komt zetten) en mijn gewone broeken passen ook niet meer. Positiebroeken zakken nog wel vaak af, das wel minder.

Was je zo ziek Martine? Wat vervelend zeg! 8 kilo eraf is niet niks.
Maar zo te zien heeft je kindje er niet onder geleden. Ziet er puntgaaf uit.

Succes allemaal en laten we  over een paar weekjes weer even bij elkaar komen om te vertellen hoe  het dan gaat!
Groetjes, Mamavanelin (13,3 weken)

Hoi hoi,

Ook hier gaat alles goed. Vorige week maandag een echo gehad en alles zag er prima uit. Hij lag al lekker te trappelen en te zwaaien. Heb sinds gister als ik in bed lig het gevoel van plopjes in mijn buik, zou dat hem al zijn? Volgens mij voelde ik mijn eerste pas met 17 weken ofzo en ben nu pas 12+4 weken. Ach, het zal wel gewoon wat darmgas zijn ofzo.
Op het werk ben ik nu de derde zwangere en de twee voor mij gaat het helaas niet zo goed, extreem misselijk en overgeven en rug- en bekkenklachten. Collega's vinden het dus wel grappig om te zien dat ik nog gewoon 4 dagen  per week doorwerk, en soms heb ik het idee dat ze 'vergeten' dat ik ook zwanger ben, omdat ik het er eigenlijk nooit over heb.
Met shoppen ben ik nog niet echt bezig, alleen zijn we wel op zoek naar een nieuwe auto, omdat mijn tweedeurs met twee kinderen wat onhandig wordt.

Nou, mijn verhaal is alweer veel te lang geworden.
Allemaal veel succes en geniet lekker  van het zwangerzijn.

Groetjes Hanneke

Hoi Martine,

Heb al 2 kinderen en ze zijn allebei voor de uitgerekende datum geboren dus hoop stiekem dat ik 10 november niet haal. Vond het zo heerlijk om eerder te bevallen.
Las dat je ook al een kindje heb. Hoe was jou bevalling?

xxx Jacy

Wat leuk om te horen hoe het met iedeeen gaat.
Met de meeste gelukkig goed.
Wat vervelend Martine, dat je zo ziek bent geweest. Gaat het nu wel al wat beter?

Hier denk ik ook al af en toe iets te voelen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het eerder m'n darmen zijn dan ons beebje. Nog even geduld en dan wordt het als het goed is steeds duidelijker. Bij de eerste duurde het wel even voordat ik het echt goed voelde, omdat m'n placenta aan de voorkant lag.

Aan het shoppen ben ik nog niet. Maar namen al wel. Sterker nog, de meisjes naam wisten we al vanaf het begin en zijn we ook al helemaal zeker van. De jongens naam vind ik nog wel wat lastiger. We hebben nog een paar opties.

tot horens,

groetjes Marieke

Hoi hoi allemaal,

Hier gaat het wel weer een beetje beter. Ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger en iedereen weet het nu. Op het werk waren ze wel allemaal een beetje verbaasd. Ze hadden het niet verwacht (hihihi).

Alleen de misselijkheid is over begint nu een beetje een zeurende onderrug te krijgen. Dat had ik bij de  eerste ook wel, maar pas met 20 weken. Baal hiervan als een stekker, want wilde graag een normale zwangerschap zonder kwalen en zonder dat ik er vroeg uit zou moeten.

Gr Johanna

Terug
Bovenaan