hoe gaat het met iedereen?

hoe gaat het met jullie,is iedereen al langzaam over de [gevarenzone heen?]ik ben nu bijna 15 weken ,en ben nog steeds moe en onzeker,volgens mij blijf je dat de hele zwangerschap,de eerste keer is voor mij al weer zolang geleden dat ik sommige dingen vergeten ben.
Verder ben ik al bezig met behangen,de kinderkamer koop ik als ik m,n 20 weken echo heb gehad,en jullie zijn jullie daar ook al mee bezig?
Ik hoop dat het met iedereen goed gaat verder.

14wk en 6d
groetjes

Hey!

Hier gaat het ook prima. Ook wel onzeker, maar sinds gisteren een stuk minder. Weet nu zeker dat ik de babys soms voel. En het feit dat we 13 weken zijn en het gevaar niet meer zo groot is, vind ik ook wel een fijn idee.

Hier helaas nog lang niet werkzaam in de babykamer. We krijgen maandag pas de sleutel van ons nieuwe huis en moeten dat eerst nog gaan verbouwen. Nieuwe keuken, badkamer, wc enz. Dus krijg ik nog een hele kluif aan.

Verder erg moe, werken valt me slecht en als ik een dag teveel heb gedaan ben ik de volgende dag ook echt gevloerd. Ook heb ik ijzerpillen van de gyn gekregen, maar die hebben ook niet zulke fijne bijwerkiibngen. Dus zit nog verstopter dna ik al zat.

hopelijk gaat het bij jullie ook allemaal goed!

Groetjes,

Marye (De 2 zijn alweer 13 weken)

Hoi,

Hier gaat alles prima, ben dan nog wel steeds een beetje misselijk, vooral met avondeten of als ik in de supermarkt loopt.
Maar gelukkig is het al wat minder als eerst.
Ben nu trouwens 12.3 wk.
Wat klinkt 15 wk nog ver weg haha.

Ik moet zeggen dat ik ook onzekerder bent nu met mijn tweede zwangerschap.
Met de eerste had ik zoiets we zien het allemaal wel.. en uiteindelijk is de bevalling toen niet lekker verlopen dat ik me nu meer bewust bent wat er allemaal kan gebeuren.
Volgende afspraak heb ik 22 sept dus dan hoop ik wel hartje te horen.. toch fijn altijd!

Nee hier zijn we nog nergens mee bezig, hebben alle spullen nog van Jaimey dus die krijgt deze kleine ook.
En we hebben ons huis ook te koop staan maar dat schiet niet op.

Marye heerlijk dat jullie een nieuw huisje hebben, het is even verbouwen dan maar dan hebben jullie wat moois!

Ik ga nog even heerlijk genieten van het weer.

Hoi meiden,

Ook hier gaat het eigenlijk allemaal best goed, afgezien dat ik nog steeds vaak misselijk ben en nog steeds zo ontzettend moe. Af en toe ook al weer wat bandenpijn, maar nog niet zo extreem als ik toen bij de 1e had.
In het begin was ik ook steeds erg onzeker, maar toen ik eenmaal de 1e echo had gehad, wist ik gewoon dat alles wel goed zou komen. Maar goed als ik weer een echo krijg, maak ik me natuurlijk van te voren weer net zo druk en hopen dat alles goed is natuurlijk.
Vrijdagmiddag mag ik weer naar de vk toe en hoeplijk kan ze dan met de doptone het hartje horen. Heb nu alleen het hartje via de echo gehoord.
Wij zijn in etappes bezig met de babykamer. het is onze computer/opslag kamer en dat moet nu dus de babykamer worden, dus nog geen papierwerk uitzoeken, spullen eruit halen, nog verven en goed schoonmaken enz. Maar goed, het gaat dus nog niet zo heel erg snel met de kamer, omdat we yordi ook nog rond hebben lopen. Ook wij gebruiken gewoon de meeste spullen van yordi ook gewoon weer voor dit wondertje.

Nou dames geniet allemaal nog lekker van jullie zwangerschap en het mooie weer.

Liefs marielle 12.2 wk

Hoi meiden,

Hier gaat alles prima!! De misselijkheid en moeheid is hier verleden tijd, hopelijk is het bij jullie ook snel over. Ben gister bij de verloskundige geweest en alles was goed, ben 1 kilo gegroeid! Moet nu over een week of vijf weer komen.
Ook wij zijn pas verhuisd en een paar maanden later was ik zwanger van de tweede! Dus het behang wat er nu net op zit kan er straks weer af. Met de 20 weken echo willen we graag weten wat het word en het dan ook helemaal voor een meisje of jongen inrichten. De meubeltjes gebruiken we straks weer van de eerste, misschien dat ik het wel opnieuw wil gaan verven, in wit en grijze tinten!

Succes iedereen,
Groetjes van mamavanbijnatwee 14 wkn en 1dag

Hallo, ook hier gaat het wel zn gangetje, de ergste misselijkheid gehad, moet wel op tijd en met regelmaat eten, nog wel moe en hoofdpijn maar het begint allemaal minder te worden. Nog wel steeds erg onzeker maar dat komt denk ik ook omdat ik in sept een mk heb gehad en je voelt nu nog niks dus maak je jezelf soms onnodig ongerust.
En nee wij zijn nog helemaal niet bezig met het kamertje, de meubels heb ik allemaal nog van de eerste maar wil nog wel verfen en een nieuw behangetje erop maar ben nu nog niet zo snel als bij de eerste.
Succes allemaal met de 'kwaaltjes' en geniet van de zwangerschap!

Hoi,

Ik voel mij prima.Het enige waar ik last van heb is dat ik constant onzeker ben..Maar dat blijf ik houden denk ik..Ben al een onzeker iemand,en helemaal na een miskraam(2e zwangerschap).
Verder moet ik af en toe even herinnerd worden dat ik zwanger ben,merk er niets van eigenlijk.Ik krijg wel een wat dikkere buik,maar die stelt ook niets voor in vergelijking met hoe die aan het einde van de zwangerschap zal zijn!!Ik mag niet klagen!

Groetjes Elma,mama van Fleur,13 wkn 5 dgn zwanger.

Hoi,

Hier wordt de misselijkheid een beetje minder, nu al een hele dag niet gespuugd. Maar wel de hele dag nog misselijk, maar ja niet spugen is al een hele verbetering. ZIt nu nog op - 4 kilo, dus moet straks flink bij-eten.
Wij hoeven niets aan de babykamer te doen. Onze 2e spruit krijgt een nieuwe kamer, zodat hummel 3 de babykamer kan innemen. Heb al wel ideeen voor Bastiaan zijn kamer, maar hebben nog tijd genoeg.
Nienke (nu 11+2 weken)

Terug
Bovenaan