hoe gaat het met iedereen?

hoi!

Hier gaat het vrij goed. Ben nog wel heeel erg moe en geregeld last van maagzuur. Maar de klachten zijn gelukkig al veel minder, dus das altijd fijn! Ben nu 14 wk en heb ma, ook weer goede echo gehad.

Nu uitkijken naar de 20-weken echo!!

groetjes

Hi ladies,

Goed om te horen dat bij de meesten de misselijkheid wat zakt. Bij mij is dat gelukkig ook het geval. Ook ben ik minder moe. Wel lig ik op apengapen als ik gewerkt heb, maar kan het nu iig aan ;-).
Vandaag heb ik het hartje van de kleine weer gehoord! Mammakaat, ik begrijp je onzekerheid erg goed! Met 12 wk heb ik een goede echo gehad, maar was vandaag weer zo blij om te horen datt nog goed is.. Mijn miskraam is 10 jr geleden en toch vergeet je het niet. Ik krijg er wel steeds meer vertrouwen in. Ben morgen 15 wk, dus echt die 1e 3 mnd wel voorbij.
Het kamertje doen wij denk ik ook na de 20 wk echo. Het zal geen blauw of roze worden, maar misschien wel een beetje aangepast aan het geslacht vd kleine.
Oh ja, de kilo's. Ik ben dr 1 kwijt en ik hoop ook niet teveel aan te komen. Omdat ik mijn geheim nog even wil bewaren voor mijn leerlingen, ben ik blij dat er nog geen buikje zichtbaar is. Ben benieuwd hoe lang dat het geval is..

Geniet allemaal!

x Taraneh

Leuk om te weten hoe het met iedereen gaat.
En de kwalen nemen bij de meeste geloof ik wel een beetje af.

Taraneh jij ging toch ook binnenkort aan je werkgever vertellen dat je zwanger bent?
Of heb je het ondertussen al verteld..

Ja.. Ik heb het verteld. Voor de controle van vandaag, want ik blijk gewoon tegelijk zwanger te zijn met een collega! Heel maf. Zij vertelde het en toen kon ik eigenlijk moeilijk achterblijven. Zou heel raar overkomen anders. Mijn teamleider had ik al op de hoogte gesteld gelukkig.
Mijn baas, de directeur reageerde redelijk lomp. feliciteerde me in 1e instantie niet eens, maar had ik al verwacht. De communicatie doe ik gewoon via mijn teamleider, die gelukkig iets minder contactgestoord is ;-). Mijn collega's reageerden allemaal heel leuk. Allemaal erg meegevallen dus.
Heeft iedereeen het nu al zo'n beetje verteld aan de werkgever? Ben benieuwd.

x Taraneh

Hier eigenlijk ook dat de meeste kwaaltjes wel zijn verdwenen. Alleen die slapeloosheid niet. Maar daar komen we ook wel weer overheen.
Ik heb het vorige week aan mijn werkgever verteld. Zeer positieve reactie, en dat terwijl ik eerder een lompe reactie verwachte, dus alles meegevallen.

De kinderkamer zijn we nog niet echt mee bezig (wel al veel spulletjes gehaald), maar er zal bij ons ook niet super veel veranderen aan de kamer, hebben in het gehele huis spachtelputz op de muren, zelfde kleur, en daar zal ook niets aan veranderen. Wil wel een paar mooie platen ophangen met beschilderingen. Al die spulletjes hebben we vast aangeschaft omdat we van die lieve ouders hebben die ons heel graag willen helpen maar vaak niet volledig willen luisteren, vnl die van mij, en om te voorkomen dat de kamer er uiteindelijk gifgroen met een goudenrandje uitziet, en vol met tiralantijntjes staat.

Moet wel zeggen zodra je echt die 3 maanden goed voorbij bent je wel wat opgeluchter adem kan halen.

Nu 15w 3d

Hello,

Ik voel mij fantastisch! Eindelijk die misselijkheid weg en de onzekerheid van een miskraam. Ben zaterdag 13 weken, hartje gehoord en leuke foto's meegekregen van het bezoek aan VK.
Ook meer energie en meer willen doen en er op uitwillen gaan, hebben jullie dat ook?

Groetjes joyce

Terug
Bovenaan