Hoe gaat het met iedereen?

Zal met mezelf beginnen.

Hier gaat het goed. Met ingang van deze maand ben ik wat minder gaan werken. Ik werk nu zo'n 16 uur per week. Waarvan 3 avonden en 1 ochtend. Ik werk in de zorg en kan daardoor ook in de avonduren werken. Erg handig, want ik heb zo weinig opvang nodig.

Danae doet het ook erg goed. Is enorm wijs. (vond de kinderarts ook al!) Tegenwoordig is ze helemaal into de sprookjes. Ze verzint hele verhalen om te eindigen met: en ze leefden nog lang en gelukkig. Het eind. HAHA! Ze wil erg graag naar school en is er dus ook echt aan toe. Nog 1,5 maand en dan mag ze gaan wennen. Zal de eerste paar keren best vreemd zijn, maar ook best lekker.

Grote broer Thom word eind deze maand alweer 7. Tja, kleine ventjes worden groot! Zijn eerste tand heeft hij 1 februari gewisseld en nr 2 zit goed los. Dat duurt ook vast niet lang meer. De onderzoeken w.b.t. zijn groeihormonen zijn afgerond. Hij heeft een afwijkende waarde wat betreft het hormoon voor de skeletgroei, maar dat is niet voldoende om er iets aan te doen. En omdat er geen andere duidelijke redenen zijn waarom zijn skelet te klein is voor zijn leeftijd, laten ze het voorlopig zo. Er zou mogelijk sprake kunnen zijn van iets erfelijks, maar onderzoek daarnaar is onnodig en vervelend. (vlgs de artsen) Het advies: Laat hem maar lekker kind zijn! En laten wij daar nou ook zo over denken! Over een half jaar hoeven we met beide kinderen pas weer terug te komen. (i.v.m hun epilepsie) Ondertussen is hij druk bezig met zwemles. We hopen dat ie net voor of anders net na de zomervakantie mag afzwemmen voor diploma A.

En hoe gaat het bij jullie?
Groetjes, Cathy

Heej Cathy,
Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!
Bij ons gaat het ook prima. Thom zou ook al wel naar school willen, maar hij moet nog wat langer wachten tot hij vier wordt. Sprookjes vindt hij ook erg leuk, vorige week heb ik bijna iedere dag de kikkerprins mogen voorlezen, haha. Verder houden letters en cijfers hem erg bezig de laatste tijd en heeft hij het knutselen opeens helemaal ontdekt. Zijn kleine zusje Noor viert eind deze maand haar eerste verjaardag. Zij kruipt vrolijk rond en kan zich net optrekken tot staan, brabbelt al wat verstaanbare woorden en is bijna altijd vrolijk.
Groetjes

Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
Hier gaat alles zijn gangetje. Milan is een vrolijk mannetje die met veel plezier naar de peuterspeelzaal gaat. Hij maakt ook al tekeningen voor zijn nieuwe juf op de basisschool, die dan heel lief zegt dat ze er zin in heeft dat hij bij haar in de klas komt..... Vorige week heeft hij voor het eerst zonder zijn speen geslapen en dat ging ontzettend goed, alleen raakt hij natuurlijk net in diezelfde week zijn slaapknuffel kwijt... Balen, maar na een half uurtje huilen viel hij in slaap en heeft hij 2 nachtjes zonder zijn knuffel geslapen en toen vonden we hem terug in zijn dekbed.......
Jorick is vorige week 6 jaar geworden en is gruwelijk verwend. Hij vind het leuk op school en maakt zelfs grapjes die ik dan weer hoor via een andere moeder. Zo leest hij tijdens de leesles als enige de boeken op de kop... Tja je moet wat als je je verveelt tijdens de leesles, maar dan leest hij dus ook nog foutloos en dat maakt indruk.... Heerlijk zo'n kind !!

Kan niet wachten totdat we weer een datum hebben voor de meeting, eens kijken hoe het met al dat kleine spul gaat en natuurlijk alle mama's weer zien !

Wat leuk om te lezen hoe het met jullie gaat.
Hier gaat alles zijn gangetje. Milan is een vrolijk mannetje die met veel plezier naar de peuterspeelzaal gaat. Hij maakt ook al tekeningen voor zijn nieuwe juf op de basisschool, die dan heel lief zegt dat ze er zin in heeft dat hij bij haar in de klas komt..... Vorige week heeft hij voor het eerst zonder zijn speen geslapen en dat ging ontzettend goed, alleen raakt hij natuurlijk net in diezelfde week zijn slaapknuffel kwijt... Balen, maar na een half uurtje huilen viel hij in slaap en heeft hij 2 nachtjes zonder zijn knuffel geslapen en toen vonden we hem terug in zijn dekbed.......
Jorick is vorige week 6 jaar geworden en is gruwelijk verwend. Hij vind het leuk op school en maakt zelfs grapjes die ik dan weer hoor via een andere moeder. Zo leest hij tijdens de leesles als enige de boeken op de kop... Tja je moet wat als je je verveelt tijdens de leesles, maar dan leest hij dus ook nog foutloos en dat maakt indruk.... Heerlijk zo'n kind !!

Kan niet wachten totdat we weer een datum hebben voor de meeting, eens kijken hoe het met al dat kleine spul gaat en natuurlijk alle mama's weer zien !

Hier is het ook wel tijd voor Merel om naar school te gaan.Maar dat is pas in september,als de scholen beginnen.
Ik heb per 1 maart, na 2.5 jaar, een vast contract gekregen bij mijn werkgever(hoera) en meteen kunnen afspreken dat ik dan per september andere dagen kan werken!
Merel is woensdagmiddag vrij en vrijdags om de week. Die dagen ben ik straks vrij!
En worden 20 uur over 3 dagen verdeeld!
Dan heb ik ook 1 op 1 tijd met Thomas.

Thomas groeit ook als kool.
Afgelopen zaterdag is hij 1 jaar geworden en 4 dagen voor zijn verjaardag liep hij los!
Nu wil hij niks anders...
Een echte charmeur, en met zijn zwoele blik wind hij alle dames om zijn vingers hahahaha.

Voor ons is het gezin compleet, en ben al een tijd aan het werk om mijn lichaam op gewicht te krijgen.
Na 2 zwangerschappen is deze vreselijk, vooral mijn buik!
Ik mag wel trots zijn, in een half jaar ben ik 15 kilo kwijt geraakt. Maar ik wil er nog 15 af, dus op naar het volgende half jaar lijnen.
Heb Zumba ontdekt, helemaal geweldig!!!

Dus over het algemeen gaat het hier wel goed, ik ga steeds fijner in mijn vel zitten wat weer een positief effect heeft.

En als het kan komen wij ook naar de meting!!

hoi iedereen.

Hier gaat het ook prima.
We zijn aan het wachten tot onze derde uk geboren gaat worden. Ik ben nu 32,5 week zwanger en het begint echt op te schieten. Babykamer is klaar, dus hij/zij mag komen.
Ilse is een wijs meisje wat ook de veel verhalen verzint. Ze is ook wel toe aan school, maar ook zij zal pas met het nieuwe schooljaar beginnen. Met de zomer en het mooie weer is ze nog lekker thuis.
Stan wordt half april alweer 2 jaar. Hij is een echte boef, maar daarbij wel mama's knuffelbeer.
Ik werk nog steeds 3 dagen en dat zal ik na mijn verlof blijven doen. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, maar ook heerlijk om te werken.

Jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen, dat zou voor dit topic erg leuk zijn.

X Jeske

hoi iedereen.

Hier gaat het ook prima.
We zijn aan het wachten tot onze derde uk geboren gaat worden. Ik ben nu 32,5 week zwanger en het begint echt op te schieten. Babykamer is klaar, dus hij/zij mag komen.
Ilse is een wijs meisje wat ook de veel verhalen verzint. Ze is ook wel toe aan school, maar ook zij zal pas met het nieuwe schooljaar beginnen. Met de zomer en het mooie weer is ze nog lekker thuis.
Stan wordt half april alweer 2 jaar. Hij is een echte boef, maar daarbij wel mama's knuffelbeer.
Ik werk nog steeds 3 dagen en dat zal ik na mijn verlof blijven doen. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, maar ook heerlijk om te werken.

Jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen, dat zou voor dit topic erg leuk zijn.

X Jeske

Hoi,
Het is idd erg rustig hier op het forum maar het reageren is nou niet altijd even makkelijk dus ook ik geef toe dat ik nog maar zelden reageer. Erg jammer!!!
Hier gaat het op het moment wat minder. We zijn nu bezig met bloedonderzoek bij Chloë. Ze is al vanaf ongeveer dec erg moe, bleek, slecht luisteren (wat vaak komt doordat ze erg moe is). Nu zijn we in jan al bij de ha geweest en die vond haar er ook niet uit zien zoals het hoort. Na controle van hb leek deze op het randje te zitten waar eigenlijk geen verklaring voor was. Ze eet geen hopen maar wel vrij goed en gezond. Nu dacht dehuisarts dat het kon komen omdat ze erg dnel groeit en het lichaam niet aankan. We kregen een recept voor 6 weken ferro (ijzerdrankje) mee en we moesten daarna weer terug komen. In het begin leek het wat beter te gaan maar daarna leek het alsof we weer terug bij af waren. Nu heeeft ze ook al een poos last van een erg droge huis, schilferig waar we ookal creme voor hadden, valt het ons en ook op het kd op dat ze erg veel drinkt en dus ook erg veel plast. Dit allemaal bij de ha voorgelegd en nu denkt hij aan diabetes. Ook hij zag dat chloë er nog niet goed uit zag (gelukkig) want was al bang door mijn bezorgdheid dat ik het allemaal wat zwaar zag.
Nu hebben we afgelopen vrijdag nuchter moeten bloedprikken en heeft hij ook de nier en lever functie laten prikken, komende vrijdag moeten we terug en dan ben ik erg benieuwd wat er uit komt.
Heb al wat gegoogeld maar dat heeft me geen goed gedaan...
Nou ja, ondanks dit is ze verder een vrolijke meid met haar peuterpuberteit. Ze is er ook echt aan toe om naar de basischool te gaan.
met Rowan gaat het na zijn onderzoeken voor zijn nieren en operatie aan de urinebuis erg goed. Hij ontwikkeld zich prima en we hoeven nog maar 2 x per jaar op controle, 1 x in roermond zelf en 1 x in het azm.
Sinds 2 weken loopt hij en nu is het baby er helemaal vanaf. Hij en chloë dat gaat ook super, Chloë is een echte bezorgde maar soms ook wilde zus.
Nou sorry voor het hele verhaal!!
Groetjes van een trotse mama.
Pally mv Chloë en Rowan

Terug
Bovenaan