Hoe gaat het met iedereen???

Hallo dames,

Zit iedereen te genieten van het lekkere weer de laatste tijd?;-) Ik dacht laat k eens een topic openen om te kijken hoe het met iedereen gaat.

Ik ben inmiddels ruim 28 weken zwanger en merk dat mijn buik in de weg gaat zitten. Tenminste vooral als manlief de autostoel van dochter in het midden van de achterbank plaatst want dan krijgt mama haar dochter van 16 maanden er echt niet meer in hahaha om te gieren was het.

Hoe ervaren jullie nu deze weken? Ik ben zo benieuwd hoe iedereen zich gaat voelen als het echt warm gaat worden....

Mijn kleintje doet het prima, ben erg blij met het feit dat ze nu officieel levensvatbaar is.... geeft weer wat rust. Wanneer gaan jullie met verlof? Ik probeer door te werken tot 4 weken voor de uitgerekende datum maar dit komt ook omdat ik voor mezelf werk dus mijn klanten kunnen me niet te lang missen en ik hun ook niet qua omzet;-)

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes Margretha

Hoi Maggy,

Ben ook nu 28 weken en moet zeggen dat het tot 22 weken super snel ging en nu gaat het echt zo traag..
Werk ook niet meer door harde buiken en daarom komen de muren echt zo op me af.
Ben ook onwijs blij dat het nu levensvatbaar is en dat het nu allemaal wat werkelijker wordt.
Mijn buik begint ook steeds meer te bollen en waggel en voel me geen "zwangere Heidi Klum"
Geniet wel van het warme weer dat voelt toch beter aan dan het koude winter weer, of ervaren jullie dat anders?
Ben benieuwd of ze al is ingedaald want ik voel heel laag wat zitten en moet contstant plassen...
Moet pas over 2 weken weer naar de verloskundige.
Vind het wel spannend allemaal hoor:) kan de dagen wel aftellen om zo klein kindje weer in je armen te mogen houden (gezond en wel hopen we natruurlijk)

Hoi Maggy,

Ben ook nu 28 weken en moet zeggen dat het tot 22 weken super snel ging en nu gaat het echt zo traag..
Ben ook onwijs blij dat het nu levensvatbaar is en dat het nu allemaal wat werkelijker wordt.
Mijn buik begint ook steeds meer te bollen en waggel en voel me geen "zwangere Heidi Klum"
Geniet wel van het warme weer dat voelt toch beter aan dan het koude winter weer, of ervaren jullie dat anders?
Ben benieuwd of ze al is ingedaald want ik voel heel laag wat zitten en moet contstant plassen...
Vind het wel spannend allemaal hoor:) kan de dagen wel aftellen om zo klein kindje weer in je armen te mogen houden (gezond en wel hopen we natruurlijk)

Hoi Maggy,

Hoi Maggy,

Ik vind de tijd echt nog steeds super snel gaan maar dat komt natuurlijk ook door me werk. Ik ben kapster en dan begin je nu te merken dat je sommige klanten niet meer gaat zien tot na je bevalling en dat maakt het heel erg dicht bij. Ik loop ook nog als een kievit en heb gelukkig niet last van harde buiken... was bij mijn 1e zwangerschap wel anders moet ik zeggen.

Ik voel me wel mega dik maar ja dat is meestal zo met een 2e. Aanstaande dinsdag moet ik weer naar de vk dus ben benieuwd hoe de beeb en ik het doen;-)

Dat van dat plassen herken ik ook dan ben ik net geweest en dan heb je opeens zo drang zelfs zo dat het ff gevoelig is.

Lekker he die kleine baby's als ik er 1 zie smelt ik bijna;-) Jij heel veel succes met je harde buiken want lekker is het niet dus rust maar goed uit!!!

Groetjes

Ik vind de tijd echt nog steeds super snel gaan maar dat komt natuurlijk ook door me werk. Ik ben kapster en dan begin je nu te merken dat je sommige klanten niet meer gaat zien tot na je bevalling en dat maakt het heel erg dicht bij. Ik loop ook nog als een kievit en heb gelukkig niet last van harde buiken... was bij mijn 1e zwangerschap wel anders moet ik zeggen.

Ik voel me wel mega dik maar ja dat is meestal zo met een 2e. Aanstaande dinsdag moet ik weer naar de vk dus ben benieuwd hoe de beeb en ik het doen;-)

Dat van dat plassen herken ik ook dan ben ik net geweest en dan heb je opeens zo drang zelfs zo dat het ff gevoelig is.

Lekker he die kleine baby's als ik er 1 zie smelt ik bijna;-) Jij heel veel succes met je harde buiken want lekker is het niet dus rust maar goed uit!!!

Groetjes

Ik ben nu bijna 30 weken, en moet eerlijk zijn dat de tijd hier ook begint te kruipen ;) Ik wil zo graag ons kindje zien! Gelukkig hebben we gisteravond even mogen spieken met de pretecho... zo'n schatje! Lag heerlijk te slapen...

Verder gaat het hier prima op het moment, mijn buik is erg klein nog dus kan nog vanalles. Helaas werken mijn bekken daar dan niet aan mee maar met fysio lukt dat allemaal wel. En mijn middenrif speelt vaker op dan in het begin, nu bijna elke avond zo'n pijn dat ik alleen maar plat kan liggen. Helaas niks aan te doen volgens de verloskundige dan echt te gaan liggen... Ik ben gewoon te klein en heb te weinig ruimte...

En de kleine ligt hier ook duidelijk met het hoofdje naar beneden! Het aantal wc-bezoekjes is duidelijk gestegen! En het klinkt stom, maar daar geniet ik alleen maar van, echt duidelijk dat de laatste maanden ingegaan zijn :)

He hebben jullie dat trouwens ook? Ik heb nu 's nachts veel vaker krampen e.d. (wellicht al de oefenweeen?) en een harde buik.

Het schiet nu wel echt lekker op :) nog een paar weekjes werken en dan nog een paar weekjes genieten en dan.... kan niet wachten!

Terug
Bovenaan