Hoe gaat het met iedereen???

Hi,

Dus jullie hebben dat ook?zo graag je kindje willen zien en vasthouden.
Ja echt als je nu een baby ziet kijk je echt even snel hi hi hi.

Hebben jullie trouwens alles al klaar of niet?wanneer gaan jullie wassen en je "koffer" klaarzetten.
Bij de eerste had ik alles rond de 7 maanden klaar maar dan heb je tegen de tijd dat je gaat bevallen weer alles een x opgefrist,
Dus wacht wel tot week 34 denk ik.
Stom, he dat je bij de eerste alles op het lijstje aanschaft en bij de tweede toch makkelijker bent.
Terwijl het net zo gewenst is hoor.
Of hebben jullie dat niet?

Hi,

Dus jullie hebben dat ook?zo graag je kindje willen zien en vasthouden.
Ja echt als je nu een baby ziet kijk je echt even snel hi hi hi.

Hebben jullie trouwens alles al klaar of niet?wanneer gaan jullie wassen en je "koffer" klaarzetten.
Bij de eerste had ik alles rond de 7 maanden klaar maar dan heb je tegen de tijd dat je gaat bevallen weer alles een x opgefrist,
Dus wacht wel tot week 34 denk ik.
Stom, he dat je bij de eerste alles op het lijstje aanschaft en bij de tweede toch makkelijker bent.
Terwijl het net zo gewenst is hoor.
Of hebben jullie dat niet?

Hallo,

Ik ben inmiddels 29 weken zwanger van onze 1e. Onze kleine meid is nog niet ingedaald en ligt ook nog niet met het hoofdje naar beneden. Ze beweegt wel heel veel, dus misschien is ze naar de juiste positie aan het draaien. Dinsdag weer naar de vk, dus ben benieuwd hoe het allemaal gaat.
Ik hb nog niets klaar staan en de kleertjes zijn ook nog niet gewassen, dat komt rond de 34 weken. Ik moet 6 weken van te voren stoppen, omdat ik nou al gedeeltelijk in de ziektewet zit. Dat geeft eigenlijk wel rust, want dan kan ik lekker alles voorbereiden. Ik vind trouwens wel dat de weken voorbij vliegen en ook ik ben heel benieuwd hoe de kleine er uit ziet!!!!
Weten jullie al wat het wordt en hebben jullie al een naam?

groetjes Bubbles

Hier is de babykamer bijna helemaal klaar, alleen nog wat dingen aan de muur hangen en het kleedje nog af knopen... Dus voorzichtig aan alvast aan de babywas begonnen. Zijn ook zoveel kleertjes die we al gehad hebben en omdat de verloskundige al gemeld heeft dat de kleine eerder kan komen bij mij...
Wat wel grappig is, opeens wordt strijken leuk haha! maar dan ook echt alleen de babykleertjes....;)

Hier is het al bekend wat het wordt en over de naam zijn we ook al uit :) Het ontwerp voor de geboortekaartjes is ook helemaal klaar dus zodra mijn verlof begint ga ik daar ook lekker aan beginnen met afdrukken en in elkaar zetten... echt zin in! Maar ja nog 4 weekjes wachten. En natuurlijk kunnen we de binnenkant pas afdrukken als de kleine geboren is maar dan ligt de rest en de enveloppen tenminste alvast klaar! Hoe doen jullie de geboortekaartjes trouwens? Via de drukker, internet, zelf of ? Ff nieuwsgierig ;)

Hoi hoi,

Woensdag ben ik 29 weken...
Hier alles zo goed als klaar.. Heb nog niet een tas klaar staan! haha.. Maar verder alles helemaal klaar.. Geboortekaartje ook al besteld.. Naam is gekozen..
Ik ben er klaar voor (over min. 8 weken dan!!)..
Omdat onze vorige te vroeg zijn geboren (27 weken gebroken vliezen en 30 weken geboren)... wilde ik alles nu wel gewoon klaar hebben... Geeft mezelf rust!
Afgelopen woensdag controle gehad.. kleintje weegt nu rond de 1118 gram.. Helemaal perfect voor deze termijn.. Bijna het geboortegewicht van de kleinste van onze tweeling (was 1209 gram!)..

Ik mag nu om de 2 weken voor controle.. erg fijn.. Geeft mezelf ook rust dat het allemaal echt nog goed gaat!
Verder is ons kleine meisje mega druk! Ik heb af en toe het idee dat ze salto's maakt, handstand uitprobeerd etc.. haha.. Erg gezellig!

Ik heb er helemaal zin in! Maar wel een raar idee dat over ergens over ongeveer 3 maanden hier weer een baby in huis is... Blijft soms onwerkelijk!

Groetjes Maike

Nou naam zijn we nog niet uit:( eindeloos kijken op internet en wil volgende week gewoon klaar zijn met de naam.
Denk dat je op een dag gewoon moet zeggen dat is het of niet?
Ik ben nogal twijfelachtig hi hi
Bij de vorige zei ik de naam en toen waren meteen de kaartjes voor gedrukt zodat ik niet meer terug kon (gelukkig maar want vind de naam erg bij mijn meisje passen)
EN wij laten ze bij de drukker drukken.
Misschien stom maar heb daar toch meer vertrouwen in.
Heb wel van de zorgverzekering me kraampakket al opgehaald nu wachten op de blije doos:)

hier gaat alles ook lekker, nu dik 30 weken en voel me goed!
deze week maken we de kinderkamer af, en het weekend zullen we een kaartje uitzoeken.
dus hier bijna alles klaar, ook de schoonmaak woede heb ik gehad, dus kan in mijn verlof over 3 weken heerlijk met de voetjes hoog!

en dan wachten op de kleine spruit, ze ligt al mooi met het koppie naar beneden en is ook erg bewegelijk in de buik.

Terug
Bovenaan