hoe gaat het met iedereen

Was zelf al een hele tijd niet meer op het forum geweest en nu zie ik dat volgens mij niemand meer op het forum kijkt...
Hoe gaat het met iedereen?
Zijn jullie het werken alweer gewend?
Hoe doen de kleintjes het?

hier gaat alles prima! Ben nu alweer 3 weken aan het werk en dat bevalt me erg goed!
De jongens doen het ook goed op de opvang!
Aan Simon hebben ze geen kind zeggen ze, die is zo rustig! Hij vind de babygym helemaal geweldig!
Hij krijgt nog steeds volledg borstvoeding en daar groeit hij super op! Begin van deze maand was ie alweer bijna 7 kilo!!
Hij komt nog wel om de 3 uur, alhoewel hij vandaag er steeds 3 1/2 uur tussen heeft.
's nachts slaapt hij nog altijd keurig door!! Heel soms is ie wel eens om 5 uur wakker voor een voeding, maar meestal tussen 7 en 8. tussen21.00 en 22.00 krijgt hij zijn laatste voeding, dus ik mag niet klagen!
Simon is de hele dag door aan de klets en lacht de hele dag door! Heeft inmiddels zijn handen ontdekt en pakt nu speeltjes vast!
Ik geniet enorm van ons ventje!!
De tijd vliegt voorbij! Maat 62 kan hier inmiddels ook alweer uit de kast! Nog 2 weken en ons ventje is alweer 4 maanden oud!! Gaat zo hard!
ben erg nieuwsgierig naar jullie verhalen!

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam
Leuk om te horen dat Simon goed groeit .
Met Ali gaat ook goed hij krijgt ook borstvoeding maar hij komt onrgelmatig aan de voeding soms wil hij elke 2 uurtje en soms 3 uur .in 2 juni wordt hij 3 maanden laatste keer gewogen op 10mei was hij 5 kilo hij is tevrede kindje lacht ook veel en pakt ook dingen vast .slapen gaat minder overdag .
om 21.00 krijgt hij laatste voeding slaapt tot 5 uur
en dan drinken en beetje spelen en slapen tot 8 uur of 7.
8juni krijgt hij tweede prik ik vind het niet leuk maar moet gebeuren .omrollen probeert hij maar kan hij nog niet .
Greoten
Huda

Hallo,

Werk ook sinds 3 weken weer, bij mij liep de borstvoeding alleen niet. Hij was veel te veel afgevallen in de derde week, ik had veel te weinig voeding... Dat was erg balen. Maar hij doet het nu erg goed. 5 flessen van 180 cc 4 uur er tussen.
Hij woog aan het begin van mei 6610 gram en was toen 64 cm lang dus dat gaat allemaal prima. hij sliep eerst overdag nauwelijks maar 's nachts door. Nu slaapt hij overdag ook erg goed en 's nachts ook, heel soms komt hij om 4 uur na een klein flesje slaapt hij dan goed. meestal komt hij netjes om 6 uur en hebben we lekker de tijd om aan te kleden en naar het kdv te gaan, wat hij helemaal geweldig vind, als er maar voldoende te zien is!
kenji begint langzaam uit maat 68 te groeien. en heeft zijn, handen en zijn tong ontdekt waardoor hij lekker kwijlt. en kletsen inderdaad erg gezellig, ook lacht hij makkelijk en vaak. Ook is hij nu druk bezig om zich om te draaien maar het lukt hem net niet.
Dus alles gaat erg goed, een hele lieve tevreden baby. En inderdaad de tijd vliegt voorbij volgende week is hij alweer 4 maanden de tijd vliegt!

groetjes Eefje

Hallo,
ben sinds twee weken weer aan het werk en bevalt mij ook wel. Sta voor de klas, dus nog 5 weken te gaan en ik heb zomervakantie. Werk twee dagen, waarvan 1 papadag en 1 omadag. heb zelf op de woensdag ouderschapsverlof tot januari 2011. Dan hoeft Annemijn pas een dag naar KDV.
Zij zit aan de fles en als ze het erg goed doet dan slaapt ze van 22.30 uur tot ong. 6.15 uur. Dan heeft ze genoeg aan 5x 150 cc. Ze weegt nu ong 6300 en is ong. 60 cm lang. Moet aanstaande dinsdag weer naar CB, dus weet ik het weer precies. Ook zij moet haar tweede prikjes. Inderdaad niet leuk, maar wel goed!
Verder ben ik naar babymassage (erg leuk) en zit ik op babyzwemmen, wat ze ook helemaal geweldig vindt!
Leuk om inderdaad verhalen van anderen te horen!

Groetjes, Krista

Hallo!

Ik ben nog niet aan het werk, heb door de zwangerschap een navelbreuk en buikwandbreuk opgelopen. Deze moeten nu eerst binnenkort geopereerd worden, zit er erg tegenop maar het moet!
Met onze kleine man gaat het super! Hij krijgt borstvoeding en komt ongeveer om de 3uur overdags. 's Avonds gaat hij rond 19uur naar bed en komt dan om 22.30 en om 3.00uur nog een keer voor een voeding. Dan meld hij zich weer rond 8.00uur.
Overdags slaapt hij meestal 3x een uurtje of 1,5uur. Verder is het een super vrolijk mannetje en huilt bijna nooit! Lacht en kletst heel veel en heeft idd ook zijn handjes gevonden en pakt gericht speeltjes. Ook kwijlen kan hij erg goed hahahaha!! Van de week naar het cb geweest en hij was 14pond en 65cm en hij is nu bijna 14weken. Ook zijn 2e enting gehad, vind het zoooo zielig!!!

Groetjesx

Hallo allemaal.

Hier gaat alles goed. Ik ben alweer 3 weken aan het werk en dat bevalt goed. We zijn nog wel opzoek naar een goed ritme op de ochtenden dat ik werk want dan moeten we Lotte echt wakker maken om te eten omdat we het anders niet redden.
Over het kdv ben ik niet zo te spreken.... Ze heeft het daar niet naar haar zin... ze slaapt daar slecht, drinkt slecht en mag niet in de wipstoel.En Lotte vindt op haar rug in de box leuk voor een halfuurtje maar dan is ze er echt klaar mee... Kortom als ik haar s'middags kom ophalen krijg ik een niet tevreden meisje mee naar huis en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. We hebben het al verschillende malen aangegeven bij het kdv maar er wordt geen gehoor aan gegeven.
We zijn dus nu opzoek naar een gastouder... Hopen dat dat beter gaat.
En tot die tijd zorgen we dat ze zo vroeg moegelijk wordt opgehaald s'middags...

Verder gaat het top!

Groetjes Sabine

Hallo allemaal,

Hier gaat het ook goed.
Ik ben weer 3 weekjes aan het werk en vind dat zelf wel heerlijk eigenlijk. Ik werk 2 dagen overdag en 1 tot 3 dagdelen in de avond en/of weekenden. Hij gaat dus 2 dagen in de week naar het kdv en doet het daar prima de rest is papa thuis .
Luuk was de laatste keer (6 mei) al 6300 gram en 62 cm (lekker dikkertje dus, hihihi). Ben benieuwd, moet aanstaande donderdag weer, dan ook zijn 3de prikjes alweer. Ik zie in ieder geval wel dat hij nog steeds goed groeit. Heeft al maat 68 aan, maar omdat hij een dikkertje is zitten die al aardig strak ;-) dus ga binnenkort maar eens op zoek naar shitjes maat 74.
Jeetje, wat gaat het weer hard.
De andere 2 zijn nog steeds helemaal verkikkerd op hun kleine broertje.
Luuk heeft pas sinds 2 weekjes zijn handjes ontdekt en is sinds hij makkelijk zijn duimpje kan vinden een heel makkelijk ventje geworden. Heerlijk.
Hij kreeg 5x 160 voeding, maar daar heeft hij sinds gisteren niet meer genoeg aan, dus vanaf nu maar wat meer in de fles doen en kijken wat hij drinkt.

Groetjes Suus

hallo allemaal,

Hier gaat het ook allemaal goed. ben inmiddels alweer aan het werk, en het bevalt me redelijk!!!
Kyan is nu 13 weken en 64.5 cm en 6750 gr.
gaat super goed dus. Hij krijgt s'morgens een fles van 180 en dan 3 van 210, meer krijgt hij niet op!!!!
Vandaag zijn spuitjes gehad, wat zielig toch weer.
Ook Kyan is steeds met zijn handjes bezig, en duwt alles in zijn mondje.....dus kwijlt hij heerlijk hahaha.
Over 3 weekjes met fruithapje beginnen, ben benieuwd.
A.s donderdagf krijgt hij fysio, heeft een voorkeur naar rechts waardoor hij een platter hoofdje heeft aan rechter kant. Dus goed oefenen naar links nu...

gr San

Terug
Bovenaan