hoe gaat het met iedereen

Hoi Meiden, Hier alles goed. Nova woog vorige week al 5600 gram. Ze sabbelt nu ook po haar handjes.

Ze kan haar hoofd nog niet zelf omhoog doen als ze op haar buik ligt en ze pakt ook nog niets. Ik maak me daar wel een beetje zorgen om. maar ja...elk kind zijn eigen tempo maar ik hoop dat ze snel alles een beetje onder controle krijgt.

Hi,

Hier gaat alles ook goed.
Ik heb nu bijna 5 weken gewerkt en heb nu alweer vakantie.
Isa is van 8 uur per dag naar 1/2 huilen per dag gegaan en o, wat is dat een feest! Afgelopen week zijn we ook voor het laatst naar de osteopaat geweest en gaan we de dieetvoeding proberen af te bouwen. Als dat lukt, zijn we eindelijk op de weg waar we horen te zitten!

Isa woog een week of 3 terug 4680 gram en was 58cm. Haar lengte is perfect, haar gewicht bleef iets achter op de lijn. Op zich allemaal niet zo erg, maar we blijven toch maar even op 5 flessen voeding. Cas was ook nooit groot dus ik denk dat Isa dezelfde kant op gaat. Voordeel: zo genieten we langer van haar kleertjes! Want ik merk dat ik moeite heb om afstand te doen van kleertjes die ze niet meer past. Het is maar zo weinig gedragen.

Gr. Tamara.

Hoi,

Hier gaat alles goed!
Ben nu alweer 5 weken aan het werk en dat bevalt me redelijk!! Ik werk 3 dgn per week!
Het is op zich wel weer lekker om te werken en onder de collega's te zijn, maar mis mijn kleine ventje wel en ben dan ook weer blij om thuis te zijn!!
Gelukkig vindt Roan het heel gezellig bij de oma's en het KDV!
Roan is volgens het KDV een makkelijk en rustig ventje!!

Roans is inmiddels alweer 4 maanden en weegt nu 7.750 gram! Een lekker stevige hollandse vent , hihihi..
Hij komt om de 4 uur voor z'n fles!
's Nachts slaapt hij door!!
De laatste fles krijgt hij rond 22.30 uur en dan slaapt hij door tot ± 06:30 uur!!

Roan kan ontzettend "kletsen" en lacht de hele dag door!
Hij heeft inmiddels zijn handjes ontdekt en speelt nu volop! (wel met lichte speeltjes)
Ook vindt hij z'n 2 muisjes (knuffeltjes) geweldig!!
Die moeten overal mee naar toe!!

De tijd vliegt voorbij!
Hij zit op dit moment in maat 62/68
In de broeken heeft hij 56/62 en in de shirtjes etc. 62/68.
Ligt er een beetje aan hoe het valt!!

Kortom: Ik geniet enorm van ons ventje

Terug
Bovenaan