Hoe gaat het met iedereen?

Hoi,
Hoe gaat het bij jullie?
Hier gaat het heel goed nu, merk echt dat die eerste kwaaltjes weg zijn, zit weer veel beter in mn vel!
Voel de kleine eigenlijk elke dag nu en nog 2dgn en dan hebben we de 20wk echo, vind het echt snel gaan, al heb ik ook momenten dat ik denk, was het maar alvast maart,,haha
Volgende week ga ik beginnen met de kleertjes uitzoeken ed, als het goed is weet ik dan ook het geslacht dus kan ik wat gerichter kiezen! En natuurlijk een shoplijstje maken,,hahaha

Groetjes MJ

Hallo!

Hier ook alles prima!
Vandaag precies 18 weken en vanavond weer naar de vk!

Ik voel sinds 2 dagen de bekende 'plopjes', vooral na het eten en bij rustig zitten, dus ik neem aan dat het de kleine is :)
Wel heb ik veel last van spierpijn in de buik, ik voel het gewoon elke dag meer oprekken allemaal.

2 november hebben wij pas de 20 weken echo (pfff wat duurt het lang)
Echt vreemd dat je de eerste 12 weken voorbij kijkt en het nu heel snel gaat allemaal.

Donderdagavond gaan we met pap en mam shoppen voor de kinderwagen, wordt ons kerstcadeautje en na de 20 weken echo ga ik ook los met kleertjes! Ondertussen zijn we het aanstaande babykamertje aan het leegruimen en heb ik verf gehaald om te beginnen.

liefs,
Juul

Hoi,

Zelfde als Juul qua buikspieren hier.. Het begint enorm uit te rekken! Maar wel erg mooi!!

Het gaat erg goed hier! Morgen 21 weken alweer. Ik voel de kleine ook elke dag wel een paar keer. Soms heb ik het idee dat ze zich in de lengte compleet omdraaid. Dat is heel gek om te voelen! Maar oh oh oh wat ongelooflijk bijzonder!! Echt een super gevoel.
Soms als ik haar niet voel voordat ik ga slapen maar ik hem/haar ff wakker... Wel gemeen, maar wil hem/haar dan gewoon nog ff voelen. hihi.

Kinderkamer en kinderwagen hebben we afgelopen weekend gekocht. en binnenkort op pad voor behang en dan maar zo langzamerhand maar eens beginnen! Leuk hoor!!

@ Juul: Dat zijn hele leuke cadeau's !! Wij hebben 'm ook gekregen van mijn schoonouders! Die van ons koste 675,- euro dus een heeeeeel mooi cadeau!!!!

Liefs Chantal

Hoi,

Ik ben nu 17 weken en voel me goed.
Heb wat last van mn bekkenbodem maar dat was al voor mn zwangerschap en gaan gewoon door met fysio.

Wij hebben 12 nov pas de 20 weken echo en ondanks dat het zo snel gaat kan ik de tijd naar die echo wel wegkijken ;-)

Voel al wel een tijdje heel lichtjes een apart gevoel maar daar ben ik iedere keer weer onzeker over al komt hetzelfde gevoel wel iedere keer terug, maar tis zo licht en snel voorbij, dus hoop dat het gevoel vaker en langer komt dan weet ik zeker dat het van ons babytje vandaan komt.

Liefs Mini

Hey,

Hier ook alles goed. Ben nu 17 weken en heb ook 12 nov de 20 weken echo, en daarna shoppen!!!!!
Ik voel soms ook van die plopjes maar dat is idd heel snel en ook zo weer weg. Had vorige week erge twijfels en wilde toen de vk bellen maar wil niet zo'n zenuwpees worden die er constant mee bezig is.
Voelde vanochtend die plopjes weer, dus was ook weer gerustgesteld.
Ben wel nog steeds een beetje moe en ga dan ook vaak vroeg slapen.

gr mirjam

Hier gaat t wat minder lekker, mega moe waardoor ik het gevoel heb dat ik er wat doorheen zit. Morgen extra afspraak bij de verloskundige. Hb meten hopelijk ligt het daaraan dan is er wag aan te doen.

Woensdag 20 weken echo kijk ik naar uit!!

En voel de kleine ook dat maakt wel weer veel goed!!!

Hey sammammie,
Ik heb dat bij de oudste heel erg gehad, alles was verder goed, maar heb 9mnd lang heeeel veel geslapen.
Hier ook woensdag 20wk echo, gelukkig al in de ochtend, maar heb toch maar een oppas geregeld voor als de kinderen uit school komen, loopt nogal eens uit bij mijn gyneacoloog!
@juulke, jij had vorige week toch een pretecho? Hoe was die? weet je al wat je krijgt? Of houden jullie dat nog even als verrassing?
Groetjes MJ

Hey meiden,

Hier gaat het opzich wel goed. Maar ben toch wel erg moe en het werk vind ik momenteel erg zwaar.
Ik werk de avonden in de thuiszorg voor 15 uur in de week. (weekenden en feestdag ook wel ochtenden). Met name na 22 uur word het erg zwaar en bepaalde clienten natuurlijk ook bij de een een steunkous is natuurlijk wat anders dan een iemand douchen op een douchebrancard.
Ik heb binnenkort even gesprek op het werk hoe we het verder aan kunnen pakken.
Gelukkig hoef ik nu alleen donderdagavond nog te werken en heb ik ff lekker een week vrij HEERLIJK!
Maar verder geniet ik heel erg de kleine word steeds actiever plopjes worden steeds meer klopjes en schopjes en de kleine begint steeds meer naar mijn hand te komen.
@juulke wij hebben ook 2 nov de 20 weken echo!!! En ook ik ben vandaag 18 wkn GEZELLIG.
En morgen hebben we om 17 uur de pretecho daar kijk ik heel erg naar uit ben zo gruwelijk nieuwsgierig........jullie horen het!

liefs louise

Terug
Bovenaan