Hoe gaat het met iedereen?

Hoi

Hier ook alles goed. Ik heb echt een kleine drukte maker in mijn buik. Woensdag hebben we de 20 wk echo spannend hoor. Gelukkig voel ik de kleine erg goed vooral 's avonds is de baby erg actief. Mijn vriend heeft de baby ook al gevoeld. Verder voel ik me heel goed. Geen kwaaltjes. Ik groei alleen mijn bh's uit hihi.

Liefs tamjo

Hoi

Ik ben ruim18 weken en ik voel goed zwanger van een tweeling is wel iets zwaarder. Donderdag ga ik weer naar de verloskundige in het ziekenhuis. Zondag gaan we lekker een weekje de zon opzoeken en dan die week erna naar de gyn en 20 weken echo wel spannend hoor. Ook omdat we dan het geslacht kunnen zien. Dat kan misschien donderdag ook al maar omdat mijn man dan niet mee kan wil ik het dan niet weten of eigenlijk wel maar niet alleen dus toch maar even wachten.

hoi allemaal,
hier gaat ook eigenlijk alles goed! heb nergens last van! ben nu 20 weken en 1 dag zwanger, 20 weken echo was helemaal goed, dus nu genieten! voel de baby heel af en toe, de bekende plopjes in de buik, maar nog niet aan de buitenkant, maar dat kan allemaal nog!
moet wel zeggen dat ik wat vermoeider 's avonds ben bij deze zwangerschap, maarja ik heb er nog 2 rondlopen (1 van bijna 3 jaar en 1 van 14 maanden) dus echt ff lekker languit op de bank 's middags (wat ik bij de vorige zwangerschappen wel deed) is er niet bij...........denk trouwens dat ik door al die beweging die ik overdag heb, ook niet zoveel aankom, ben tot nu toe 2 kilo aangekomen! was bij die andere 2 wel anders! babykamertje staat al helemaal klaar, wil het alleen nog aankleden (rood met witte stippen, fuchsia etc. lekker vrolijk/knallen) we weten al dat het een meisje is............
hé iedereen succes! leuk ff te lezen hoe jullie het maken!
liefs!

hier gaat het opzich wel goed
wat minder moe maar elke dag hoofdpijn.
soms word ik er moedeloos van en denk ik welleens pfff als dit elke dag zo doorgaat.
volgens mij ben ik echt de enige die nog niks voelt.
ik ben vrijdag 18 weken en moet volgende week naar de vk en 4 nov 20 weken echo
spannend ...
ben erg benieuwd
liefsss

met mij gaat het uitstekend, als ik niet wist dat ik zwanger was dan zou ik het ook geloven.
heb eigenlijk vanaf het begin af aan al geen vervelende klachten.
Merk wel dat ik iets moeier ben dan anders, komt misschien ook van het feit dat we een huis aan het verbouwen zijn en ik verder gewoon full time werk een verpleeghuis, draai voornamelijk avond en nachtdiensten.
maar verder mag ik eigenlijk niet klagen.

groetjes angelique

Terug
Bovenaan