Hoe gaat het met iedereen??

Hier gaat alles prima. Ik heb nergens last van en voel me super. Niet misselijk, niet eens een vlaag van misselijkheid. Het enige is gevoelige borsten, maar ook niet vervelend. Alleen als ik er aan kom dus ook niks noemenswaardig.
Alleen dus wel met het gevolg dat het gevoelsmatig nog vrij onwerkelijk is, maargoed op 3 januari naar de VK en dan zien we wel verder.
 
Hier gaat ook alles prima, voel me net als eergisteren en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was.

Heb bij mijn eerste zwangerschap ook nauwelijks tot geen klachten gehad.
Heb een bijzonder zwakke rug, met ergens nog een hernia, maar door het soepel worden van alle banden ben ik zonder enige vorm van belemmerende rugpijn door mijn eerste zwangerschap gekomen.
Dus als dat weer zou kunnen ben ik een bijzonder blij mens

Vind het nog wel heel onwerkelijk, wil het liefst vandaag al naar de VK, maar dat zit er niet in.
 
Ik heb weinig kwaaltjes, alleen last van mijn darmen, kan moeilijk naar toilet. Heb 27 decmber mijn eerste echo, ben dat 7 weken. Mag iets eerder omdat ik in juli een vmk heb gehad....
 
pfff hier komen de kwaaltjes al wel hoor!
's morgens echt misselijk, na een paar happen brood zakt het gelukkig wel, maar komt om de 2 a 3 uur terug.....
Ben ook errug moe, maar dit zal ook wel komen vanwege 4 verjaardagen de afgelopen 2 weken, sinterklaas en 2 kinderfeestjes, lunch van mn oma en gewoon het werk. Ben 's avonds om 8 uur echt totalloss.
Gelukkig vind mn man het niet erg dat ik mijn bedje dan inkruip!!!!
Verder geloof ik de testen echt nog niet hoor. Mijn eerst cb test ga 1-2 weken aan. 2 weekjes later al 3+.
Nou maar hopen dat het er 1tje is en niet weer 2 hahahahah
 
Hoi hoi,

Hier al wel aan onze ouders verteld, ben weer erg misselijk, net als de 1e keer, helaas.
Veel migraine en gigantisch moe, ook staan mijn borsten op springen.
We hebben 30dec een echo, hopen dat alles goed is en dat de misselijkheid dan ook zakt, maar ben er bang voor. Heb met Nina uitgedroogt in ziekenhuis gelegen, wil ik nu niet weer, dat was toen net tussen oud en nieuw.

groetjes Jantine
 
Ik ben echt blij dat ik nergens last van heb. Nu alleen afkloppen dat het zo blijft. Ergens hoop ik gewoon dat ik iets van kwaaltjes ga krijgen zodat het misschien wat meer werkelijkheid wordt
 
Hoihoi,

ik heb ook van die supergevoelige borsten en daarnaast veel buikpijn. Maar dat had ik bij mijn eerste ook de eerste twee weken of zo van de zwangerschap dus dat geeft wel vertrouwen.
En ik ben echt heel erg moe. Af en toe (vooral s ochtends) ook echt geen zin in eten, maar niet echt misselijk gelukkig. En wel heel veel zin in fruit en sap, terwijl ik daar normaal niet zo van houd. Voor mij overduidelijke en herkenbare tekenen van zwangerschap.
Maar ik heb ook wel veel afscheiding. Gewoon kleurloos hoor, maar dat had ik de vorige keer niet, dus dat vind ik dan toch wel weer spannend.
 
Terug
Bovenaan