Hoe gaat het met iedereen??

Hoihoi,

ik heb ook van die supergevoelige borsten en daarnaast veel buikpijn. Maar dat had ik bij mijn eerste ook de eerste twee weken of zo van de zwangerschap dus dat geeft wel vertrouwen.
En ik ben echt heel erg moe. Af en toe (vooral s ochtends) ook echt geen zin in eten, maar niet echt misselijk gelukkig. En wel heel veel zin in fruit en sap, terwijl ik daar normaal niet zo van houd. Voor mij overduidelijke en herkenbare tekenen van zwangerschap.
Maar ik heb ook wel veel afscheiding. Gewoon kleurloos hoor, maar dat had ik de vorige keer niet, dus dat vind ik dan toch wel weer spannend.

De27e staat mijn eerste afspraak bij de vk, maar die heeft geen echo-apparaat, en daar heb ik eigenlijk de meeste behoefte aan. Dus nog even in spanning afwachten.
 
Ik vind het bijna eng dat ik zo weinig kwaaltjes heb, maar gelukkig lees ik hier dat dat niet zeldzaam is :) Was vorige week af en toe wel misselijk, maar deze week weer niet...Misschien ook wel wat de zenuwen geweest! Nu wel heel gevoelige borsten... om mezelf er af en toe aan te herinneren dat ik zwanger ben, knijp ik er ff zachtjes in ;)
Mijn vriend heeft al kennis gemaakt met de hormonen :) kom soms behoorlijk pittig uit de hoek en wind me op over helemaal niets!
Gister behoorlijk buikpijn, nu alles weer rustig (gelukkig!)
 
ook hier weinig last behalve idd me borsten.wat ik wel heb is dat ik nu al behoorlijk wat moeite begin te krijgen met me spijkerbroeken.
iemand anders daar soms al last van?
je zou toch zeggen dat dat toch een beetje overdreven is met bijna 7 weken toch?
mijn echo staat gepland voor 10 jan pas dus ff wachten nog maar.
 
Ze zeggen dat die strakke broeken de eerste weken vooral komen van je darmen. Die kunnen de eerste drie maanden wat lui zijn en daardoor wat opgezwollen. Dan ligt het dus daaraan dat je je broeken niet past... Maar het blijft net zo lastig hahaha. Bij mij valt het gelukkig nog mee, vrij rekbare broeken :)
 
Terug
Bovenaan