Hoe gaat het met iedereen ?

Hey,

Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat en de kindjes ?
Hier gaat alles nog steeds top met Lizzy echt een heerlijk kindje..ze is nu 11 weken.
Lizzy zit nu op 5 voedingen van 160 cc.
En die van jullie?
Gister met Lizzy naar het inloopspreek uur geweest..ze weegt nu 4810 gram en ze is 56 cm lang..iets onder het gemiddelde maar dat maakt niet uit want ze groeit prima.
Onze dochter van 2 en Lizzy van 11 weken liggen nu net op bedje..even wat tijd voor mezelf is..is ook weleens lekker.

Liefs

Fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat met Lizzy!
Met Xander gaat ook alles prima, wel wat last van een droge huid maar met een zalfje van de huisarts zou het beter moeten gaan.
Xander is nu 8 weken oud, 2 weken geleden woog hij al 4710 gram. Maandag moeten we weer naar het cb dus ben benieuwd. Volgens de Wii (sport) waar we vandaag samen op hebben gestaan weegt hij nu 5,1 kilo.
Hij drinkt nu 5 a 6 voedingen van 170 per dag. Ze zeggen dat hij er 6 mag hebben (volgens cb), maar vind het zelf nogal veel dus gaan we Nutriton aan zijn laatste fles toevoegen (op advies van voedingskudige van Nutricia) in de hoop dat hij dan genoeg heeft aan 5 voedingen en de nachten door gaat slapen. Ik ga hem geen honger laten lijden hoor, als hij 's nachts komt krijgt hij gewoon een fles.
Vind dat best lastig die hoeveelheid voeding, ben daar soms erg onzeker over.
Verder geniet ik echt volop en ben ik eindelijk zelf ook een beetje hersteld en ben ik sinds deze week eindelijk eens een beetje meer aan het wandelen ed. Heerlijk met de kinderwagen als trotse mama over straat.

Hoi,

Gelukkig gaat het nog steeds goed met Lizzy,

Onze Amy is inmiddels bijna 10 weken. Haar reflux is nu redelijk onder controle. Verder weegt ze nu 5680 gram en is 59.8 cm lang. Boven gemiddeld zit ze. Maar papa is ook maar liefst 2 m haha.

Verder brabbelt ze er lekker op los. ook kan ze haar hoofd al zelf overeind houden. ze is zo lekker rap.

Verder slaapt ze overdag heel weinig ze wil alles zien en volgen. 's' nachts slaap ze al lekker van 11 tot 7 heerlijk.

Voeding krijgt ze 5 flesjes. 3x 150 ml en 2x 200ml.

Ben benieuwd naar de andere mama's.

liefs Renske

Hey Renske,

Lekker dat de reflux van Amy ook onder controle is.
Lizzy haar reflux is ook onder controle.
Lizzy krijgt nu enfamil AR voeding,nexium als medicijn voor haar reflux en werkt perfect.
En het inbakeren voor het slapen werkt ook prima.
Lizzy slaapt juist veel overdag en s'nachts ook van 11 tot 7.
Wat voor voeding en medicijn krijgt Amy nu voor haar reflux ?
En brabbelen doet Lizzy nu ook..echt zo lief.
Ik ben ook benieuwd naar de andere mama's.

Liefs

Hoi,

Ik heb nog niet vaak wat gepost hier, maar lees al wel een tijdje mee.
Matthias is nu bijna 12 weken.
Woog 2 weken geleden op het bureau 4680 en is 56 cm, hij zit onder het gemiddelde (heeft ook een moeilijke start gehad waarbij hij niet groeide).
Hij krijgt borstvoeding, dus weet niet precies hoeveel hij drinkt, maar afgekolft meestal rond de 140/150 cc. 5 keer op een dag.
Hij slaapt door van 22.00 uur - 06.00 uur.
Overdag slaapt hij ingebakerd omdat hij anders niet in bed wil slapen, 's nachts niet ingebakerd.

Hij is een vrolijk mannetje, ligt lekker te praten en te lachen in de box.
Sinds hij 10 weken is kan hij van zijn buik naar de rug draaien. Dit gaat de ene keer heel goed en de andere keer niet (maar een doorzetter is het ook niet, als het niet lukt wordt hij gewoon boos...)
Vorige week was hij ook aan het proberen de andere kant op te draaien, dit lukte tot de zij, toen werd hij ook boos dat het niet lukte, dus heb ik hem maar geholpen. (Hij is er ook nog wel wat klein voor).

Zelf ben ik weer aan het werk, dat vind ik heerlijk, even weer wat voor mijzelf. En het gaat ook heel goed bij de oppas (een gastouder).

hey hey

nou allereerst ben ik heel blij om te lezen dat het met lizzy weer heel goed gaat!!
jullie hebben dan nu ook eindelijk een beetje rustig vaarwater verdiend.

hier gaat alles prima.
Djaimy groeit als kool hij zit nu op 5 voedingen perdag van 150cc soms slaapt hij de hele nacht door en dan in eens komt die weer een paar dagen in de nacht voor een fles dat is wel verschillend het ligt er volgens mij ook een beetje aan hoe veel hij op de dag geslapen heeft.
als hij niet veel slaapt op de dag dan slaapt hij wel van af half 9 in de avond tot de volgende ochtend 6 door... dus ja dat verschilt nog al eens.
verder is hij nu 9 weken en gaat al lekker kletsen.
gaat nu ook al een beetje na kletsen dus das wel heel grappig houd zijn hoofdje ook goed om hoog en als hij op zijn buik ligt dan kan hij al best lang zijn hoofd om hoog houden en kijk dan op zijn gemak naar wat je allemaal aan het doen bent... bewegende dingen vind hij geweldig voor al zijn mobiedl in de box alleen zou hij het al zo graag willen vast pakken hahaha zo dra dat ding gaat draaien gaan de beentjes en armpjes trappelen echt heel schattig om te zien.
het gaat zo ontzetten snel allemaal.

met mij gaat het gelukkig ook goed ben goed hersteld na de keizersnee ik was al heel snel weer alles aan het doen in huis...
het is me ontzettend mee gevallen moet ik zeggen had nooit verwacht dat ik al na twee dagen thuis zou zijn uit het ziekenhuis en dat het allemazal zo mooi aan het genezen was... dus ik mag niet klagen eigelijk!!

mijn andere twee zoons zijn helemaal gek met de kleine is zo lief om te zien ik heb een zoon van 12 en een van 10 inmiddels... zo ontzettend makkelijk hahaha die vinden het heerlijk om met hem te knuffelen en vechten bijna om wie de fles mag geven hahaha ... gelukkig zo als dat ze niet naar de kleine man omkijken denk ik !!

wel leuk om te lezen dat het met iedereen en hun kleintjes zo goed gaat!!
jammer dat iedereen zo ver uitelkaar woont zou best leuk zijn om al die kleintjes eens bij elkaar te zien...

liefs Shirl.

hey zeevang

ik kom uit zuidholland.
schiedam (naast rotterdam) om presies te zijn.. geloof dat ik de enigste ben uit deze regio... als ik me niet vergis...

liefs..

Terug
Bovenaan