Hoe gaat het met iedereen ?

hoi hoi,

hier gaat het ook best redelijk. Quinn is een zeer actief mannetje dat alles wil mee maken. Krijgt 5 flessen van 180 + 6, sinds 1,5 week met een schepje nutriton erbij omdat hij redelijk wat spuugde. Dacht dat het wat beter ging maar hij begint nu weer veel te spugen helaas... Hij heeft nog steeds last van evt. drukte. Als we veel visite hebben gehad en hij is wakker geweest heb ik er de volgende dag heel de dag dol mee... Hij heeft nu ook zn standaard huiluurtje, of zeg maar 2 uur. Tussen 5 en 7 wil hij niks anders dan bij je op je arm liggen/hangen/rondkijken. Dit vind ik wel eens frustrerend. Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik baal er af en toe echt van maar denk dan ook dat het zijn enige lastige moment van de dag is eigenlijk. Miss komt het toch nog een beetje door het slaapgebrek. Ben blij dat mn vriend straks ook 3 weken thuis is. Kan hij ook een keer de laatste fles pakken en dan kan ik vast gaan slapen. Slapen doet hij best goed, hij krijgt rond 23 uur zijn laatste fles, wordt rond 4/5 uur wakker en dan geef ik hem zijn speen. Meestal komt hij dan tussen 7 en 9 weer voor zijn volgende fles. Met mij gaat het ook redelijk alleen moet ik terug naar het ziekenhuis omdat ze mij na de bevalling verkeerd gehecht hebben, dit moet dus waarschijnlijk hersteld worden. Een heel verhaal maar ook wel eens lekker om het neer te zetten. Kan je toch sommige dingen van je af schrijven.

x

Hier gaat het ook prima.

Sven is nu 11 weken en is goed hersteld van de hersenvliesontsteking. Hij is goed te pas en lacht snel. Hij kletst ook al enorm. Echt erg leuk! Hij kan zijn hoofdje al zelf rechtop houden en kijkt al naar zijn handjes.

Hij drinkt 5 x 180 of 6 x 150. Maar hij drinkt niet alle flessen leeg. Dat is echt sinds kort want in de afgelopen maand dronk hij elke fles leeg die hij voorgeschoteld kreeg. Is dus even wennen voor mij. Hij is de laatste maand enorm gegroeid: 6 cm en 1700 gram. hij is nu 61 cm en weegt al 5700 gram. Een grote kerel dus maar je ziet het niet aan m.

's Nachts slaapt hij meestal van half 11 tot 6 uur. Soms komt hij toch ineens om half 5 maar dat ja... hij is nog maar 11 weken dus dat hoort er ook nog een beetje bij.

Huiluurtjes kennen we hier ook, het begint altijd rond 5 uur en als we hem niet uit zijn bedje halen, huilt hij zich helemaal overstuur. dus mag ie onder het eten lekker in de wipper of de box en dan vindt ie het prima. Ook 's avonds kan ie nog wel eens onrustig zijn. Hij gaat uiterlijk pas na 9 uur echt lekker slapen. Dat verschilt dus per avond. Ik hou hem dan lekker bij me op de bank, want anders huilt ie aan één stuk. we hebben m ook wel eens laten huilen, zodat ie moe werd, maar hij ging echt niet eerder slapen. Dus nu leg ik m lekker bij me op de bank, keuvelt ie lekker en speel ik wat met m en als ie rustig wordt, baker in m in en als ie de slaap vat, leg ik m in bed en is het geen probleem meer.
Kortom: we zijn er wel druk mee.... maar goed de eerste 4 maanden zijn gewoon zwaar en daarna wordt het elke week makkelijker.

Geniet er allemaal van!

Hoi Zeevang,

Amy krijgt nog steeds nutrilon1 standaart voeding. de kinderarts wil niks anders voorschrijven.

Ze grebruik Motilium en Nexium. Alleen Nexium is een drama om het erin te krijgen. Hoe doe jij dat?

Wat fijn he, dat het nog zo goed gaat. Kunnen jullie eindelijk ook eens heerlijk genieten van de kleine Lizzy.

groetjes Renske

hey!

leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

mijn kleine meid is alweer 12 weken oud en drinkt 4 flessen van 150 en 1 van 210.. ze slaapt lekker klokje rond.. meestal van 20.00-8.00

en dat huiluurtje.. hier ook vanaf de tijd dat wij eten (17,30 ongeveer) tot ze in bad is geweest en in bed ligt..

liefs!

Hey Renske,

Die nexium geven maken we met 15 cc water aan en geven we met een speentje van een fles..en dat gaat super.
Hoe is het jullie geleerd dan ?
Ik ben blij dat het huilen stukken minder is met Lizzy echt genieten nu.
Is het huilen van Amy ook minder ?
Is bij jullie ook de reflux nu redelijk onder controle ?
Ben blij dat de reflux nu onder controle is van Lizzy.
Elke maand moeten we voor controle naar de kinderarts..jullie ook met Amy ?
En we hopen maar dat ze er binnen 1 jaar overheen gegroeit zijn.
Morgen is Lizzy precies 12 weken.

Liefs

Hoi Zeevang,

Ons hebben ze niet vertelt hoe we het moeten toe dienen. Maar ik werk zelf ook in de zorg dus ik weer het meestal ook wel. Alleen ik heb al verschillende dingen geprobeert. En ze neemt het gewoon heel slecht in. In het speentje drinkt ze het niet. en Wil doen vaak ook haar flesje niet meer.

met een spuitje probeert ze het gedeeltelijk uit te spugen dusja drama. maar we blijven volhouden. de aanhouder wint zeggen ze haha,

Het huilen is zeker minder. ze heeft dit voornamelijk s'avonds wat meer, Of als ze echt over vermoeid is. Ze kan ze namelijk slecht overgeven aan de slaap. Ze wil alles volgen.

We moet ook maandelijk op controle komen, Amy is nu bijna 11 weekjes oud.

Inderdaad dat hoop ik ook ja dat ze er met een jaar af zijn.

Liefs

Terug
Bovenaan