Hoe gaat het met Joep's hoofdje?

Hoi Jippi,

Sorry voor mijn late reactie, de weken vliegen voorbij sinds ik weer aan het werk ben ;-)

Met de voorkeurshouding gaat het wel redelijk, maar ik vind zijn hoofdje er nog wel wat afgeplat uitzien. Het erge is dat we zo druk zijn geweest met zijn neusje waarop een enorme aardbeienvlek groeide, waarvoor we uiteindelijk zijn doorverwezen naar het ziekenhuis, omdat het mogelijk zijn zicht in de weg zou kunnen gaan zitten.... hiervoor zijn we nu een behandeling met medicatie gestart en zo is er elke keer weer wat, waardoor ik er niet aan toe ben gekomen om ook nog de fysio te bellen.... erg he? Ik let er wel heel erg op hoor en blijf hem regelmatig draaien, hij ligt ook veel vaker op z'n buik overdag.

Voor de rest gaat het met Joep erg goed, hij slaapt alleen nog erg slecht smiddags, maar ja dat mag de pret niet drukken! We genieten volop van hem en wat gaat het allemaal hard zeg, helemaal nu ik weer aan het werk ben!

Bedankt voor het vragen... ik heb me voorgenomen deze week de fysio toch nog maar te bellen, kijken of ze nog wat tips heeft en hoe "erg" het in werkelijkheid is afgeplat, misschien valt het wel mee... zijn neus had echt de eerste prioriteit!

Lfs,
juutepetuutje
 
Terug
Bovenaan