hoe gaat het met jullie hond/kat of ander huisdier en de baby

A

Anoniem

Guest
onze russell likt iris altijd helemaal af. ze spelen ook samen met russells speelgoed. als ik efffe niet kijk heeft iris weer iets in haar handen wat russell haar brengt,wordt er beetje wild van.   zo gaat het de hele tijd russell brengt zijn speelgoed na iris en kijkt dan wat ze er mee doet dan kom ik neem het af en leg het weg pakt hij iets anders.
ziet er wel grappig uit.
maar vind het niet zo hygienische. ben wel blij dat het zo goed gaat tussen hun.

groeten petra

Wij hebben een kruising tussen een goldenretriever en een labrador...
Hij is net 3 geworden in April....Hij is best druk...
Maar hij kijkt verder niet naar Senna om....Af en toe geeft ie haar een natte lik :)
En we hebben ook 1 kat....Die is meer buiten dan binnen...Maar die heeft net een nestje gekregen...En daar houden wij er 1 van....Dus we zien wel hoe dat gaat verlopen!

Onze hond is een grote schijnheil! Hij doet altijd net of hij de kids niet zo leuk vind, maar als we even niet kijken ligt hij trouw voor de box of is hij in de speelkamer bij de oudste 2 te vinden.
Moet er altijd wel om lachen. Hij zal ze echt niks doen hoor, als de oudste 2 hem willen aaien en dat wil hij niet dan loopt hij naar z'n mandje.

Enne, de cavia en het konijn laten de kinderen ook met rust, alleen de kinderen laten de beestjes niet met rust. Als Nadia  haar cavia uit z'n hok haalt begint Marin keihard te kraaien, omdat ze hem wil aaien. (lees: kaal plukken )

WIj hebben 7 katten en een hond
En die zijn ontzettend lief voor Danique

Ze mag er ook niet aan trekken alleen aaien.
En er ook niet achter aan gaan.
Daar zijn we wel heel streng in.

Maar gelukkig doet ze dat ook niet.

Ze zijn heel lief voor haar maar we laten haar nooit alleen bij de hond of de poezen.
Het blijven dieren.

Liefs Ilse mv Danique

Twan en Quinty zijn ook de grootste maatjes, Quinty wil altijd bij Twan liggen en dan kan Twan haar aaien (inderdaad kaal plukken) Stopt hij ermee, geeft zij kopjes (het is een hond hahaha) zodat hij maar door gaat. En voornamelijk met het eten, zit ze op zijn lip.....

Ik vind het ook niet zo lekker al die hondenharen overal, maar ja, wat doe je eraan? Tot nu toe gaat het heel goed en is Twan er niet allergisch ofzo voor. Mocht dat wel gebeuren, ja, dan moeten we toch een heel moeilijke keus maken.

Liefs Maaike

Tussen Ishja en de meiden gaat het prima, ik moet wel eerlijk zeggen dat ze nooit alleen met de hond zijn.
Ishja is een rotweiler, ja die ene hele gevaarlijke.....(not!) en wij worden er wel eens op aangekeken zo van " vindt je dat niet gevaarlijk met de kinderen"? Nou nee dus, anders zouden we het risico echt niet nemen.
Maar ik laat de hond dus nooit alleen met de meiden, en  Ishja vindt alles wel prima.
Voor Roos hoort de hond er gewoon bij, ze wil Jshja nog wel eens een mep geven als ze vindt dat  ze(ook de hond is een ze, arma  papa!) in de weg staat.
Dat is dus echt, not done, maar dat gaat gelukkig altijd goed.
Linde vindt Ishja geweldig gaat er hele verhalen tegen vertellen, erg gezellig dus.

groetjes Danielle.  

Thomas en de hond zijn dikke maatjes! Sumo is een franse buldog en we hebben er wel rekening mee gehouden met de keuze voor een hond en kindjes in de toekomst. En sumo en Thomas zijn inderdaad friends for life.... Thomas is ook dol op de katten, maar alleen om aan ze te trekken en pulken en te lachen als ze dan beledigd weglopen! Katten geven helemaal niets om dat lekkere jochie.!
Foto: Als Thomas in bad zit springt de hond er gewoon gezellie bij!

-X- Marieke

Wij hebben 2 katten. 1 kat heeft Lyanne geaccepteerd, maar de andere niet. We hebben helaas ontdekt dat een van de twee in huis en vooral op zolder en bij de box van Lyanne plast. Zijn we vanmiddag voor bij de dierenarts geweest.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan