hoe gaat het met jullie hond/kat of ander huisdier en de baby

Met Margreet (hahahaha) en de kinderen gaat het prima. Lior is haar flink de baas en Milo vindt haar alleen maar heel erg grappig. Het is een klein hondje, net een rat, en gelukkig kortharig. Ik doe vooral niet te panisch over speeksel-uitwisseling (ik zal het zo maar even noemen ). Het kan echt geen kwaad en ik denk dat kinderen de reactie overnemen. Ik vind het fjin als mijn kinderen beesten niet 'vies' vinden. Natuurlijk weet Lior wel dat ze geen speeltjes van de hond in haar mond moet stoppen en dat doet ze ook niet, maar als ze haar eten heeft laten vallen en Margreet heeft het bijna weggesnaaid, dan mag ze dat gerust nog een keer in haar mond stoppen. Krijgt ze ook geen smetvrees later

Hier wordt de kat ook lieflijk (ahum) geaaid.
Yoëll doet een beetje a la aai poesje, rot kat.
De kat kan dat van hem beter hebben als van ons. Dan zegt hij chago mauw en gaan naar boven. Bij Yoëll schuift hij gewoon een stukje op dat hij er niet meer bij kan.
Als we met Yoëll naar zijn kamer gaat, gaat de kat altijd voor zijn deur zitten. En als hij op bed ligt en hij begint te huilen, komt de kat bij je staan alsof hij zeggen wil; hup schiet op hij huilt! Heel lief
Tja en di kattenharen..... het hoort erbij zeggen we dan. Het is niet zo dat hij hele plukken op mag eten hoor hihi
Maar ik doe niet zo spastisch als er een kattenhaar bij zn speelgoed ligt

Pauline

Hoi Marieke

Ook wij hebben twee katten waarvan eentje David heeft geaccepteerd (nou ja, eigenlijk kijkt ie gewoon niet naar hem om), maar de ander (kater)  plast de laatste tijd ook steeds vaker in huis.
 Wat heeft de dierenarts jullie geadviseerd????

Groetjes Sascha.

Onze Rottweiler Rico (ja ook zo'n gevaarlijke) is gek op Fabio en andersom ook hoor!!

Hoi,

Wij hebben twee poezen en dat gaat prima samen. Ze zoeken Kay altijd op als hij in de kamer zit te spelen of gaan bij hem in de buurt zitten. Meestal kruipt kay ze door de hele kamer na, dus je ziet steeds een poes voorbij trippelen en na een tijdje komt Kay voorbij geschoven! Érg grappig..

Het gaat dus perfect, al moesten ze in het begin wel wat wennen aan eht nieuwe gezinslid.

Dat poezen gaat urineren komt vaak door stress.. Het is héél belangrijk voor katten of poezen dat ze een eigen plekje hebben in huis waar het rustig is en waar ze lekker ongestoord kunnen eten/slapen.. Een vensterbank waar ze naar buiten kunnen dromen en kunnen bakken in de zon..

Wij hebben dus een klein kamertje in huis met een grote krabpaal en verschillende slaapplekjes waar ze zich rustig kunnen terugtrekken. De kattenbak staat er zo ook hun voederbakjes. Omdat het boven is hebben ze het dus lekker rustig overdag. Zodra ik naar bed ga lopen de poezen al met me mee naar het kamertje waar ze hun eten krijgen en de deur gaat dicht. S'nachts zitten ze dus op de poezenkamer zodat hun rust hebben én wij! Zo kan ik lekker de slaapkamerdeuren open laten en loopt er geen  poes naar binnen. Wil geen poezen op de slaapkamers hebben ivm het haar.

(Dit is de poezenkamer, krabpaal in de hoek, etensbakjes onder de kast en kattenbak uit het zicht haha..)

(Dit zijn de twee bengels,.. Op de tafel is Bo en eronder is Babs. Was nog in mijn oude appartement..)

Dit is voor ons een ideale oplossing en de poezen zijn super relax!

Esmé mv Kay

Hier groot plezier hoor met de hond (van mijn ouders)

Groetjes happyM.

Hier gaat het met alle beestjes super. We hebben 2 katten en een jack russell.
De katten komen af en toe even kijken en geven soms kopjes als ze aandacht willen
(tieme plukt ze wel kaal haha) en de hond denkt met Tieme te kunnen spelen en komt dus ook steeds met zijn speeltjes aan.
Ze spelen graag samen met een bal, Tieme gooit en de hond brengt hem terug.
Soms gaat de bal ook richting de mond van Tieme, dat vind ik wel minder dus dan pak ik de bal maar weer af en heb ik 2 paar ogen op me gericht van wat doe je nu?

Alleen die haren vind ik wel een nadeel zeker nu ze allemaal in de rui zijn, de stofzuiger is op het moment een grote vriend.

groetjes anke

Ook hier gaat het super met chloë en haar speel vriendje. overal waar zij is, is de hond en andersom ook.

Ik ben alleen bang dat de hond een stuk liever voor haar is dan zij voor hem. Na twee x aaien gaat ze over in hardhandig aaien.
Hier let ik dus altijd op maar de hond vind nog steeds alles goed, hij is an ook een echte bluts.

groetjes pally

Terug
Bovenaan