Hoi,
Wij hebben twee poezen en dat gaat prima samen. Ze zoeken Kay altijd op als hij in de kamer zit te spelen of gaan bij hem in de buurt zitten. Meestal kruipt kay ze door de hele kamer na, dus je ziet steeds een poes voorbij trippelen en na een tijdje komt Kay voorbij geschoven! Érg grappig..
Het gaat dus perfect, al moesten ze in het begin wel wat wennen aan eht nieuwe gezinslid.
Dat poezen gaat urineren komt vaak door stress.. Het is héél belangrijk voor katten of poezen dat ze een eigen plekje hebben in huis waar het rustig is en waar ze lekker ongestoord kunnen eten/slapen.. Een vensterbank waar ze naar buiten kunnen dromen en kunnen bakken in de zon..
Wij hebben dus een klein kamertje in huis met een grote krabpaal en verschillende slaapplekjes waar ze zich rustig kunnen terugtrekken. De kattenbak staat er zo ook hun voederbakjes. Omdat het boven is hebben ze het dus lekker rustig overdag. Zodra ik naar bed ga lopen de poezen al met me mee naar het kamertje waar ze hun eten krijgen en de deur gaat dicht. S'nachts zitten ze dus op de poezenkamer zodat hun rust hebben én wij! Zo kan ik lekker de slaapkamerdeuren open laten en loopt er geen poes naar binnen. Wil geen poezen op de slaapkamers hebben ivm het haar.
(Dit is de poezenkamer, krabpaal in de hoek, etensbakjes onder de kast en kattenbak uit het zicht haha..)
(Dit zijn de twee bengels,.. Op de tafel is Bo en eronder is Babs. Was nog in mijn oude appartement..)
Dit is voor ons een ideale oplossing en de poezen zijn super relax!
Esmé mv Kay