Hoe gaat het met jullie in deze hitte en zijn er al bevallingen geweest?

Hallo,

Wat is het hier stil zeg.
Gaat het met jullie allemaal nog goed met de warmte? Ik heb hele dikke enkels maar verder houd ik het nog wel vol. Morgen ben ik 38 weken zwanger. Het rommelt nog niet, maar dat was bij de vorige twee bevallingen ook niet zo.

Groetjes Marije
Mama van twee jongetjes en de derde is op komst.

Hier nog geen bevalling (nu 38+3)

Gelukkig hou ik geen vocht vast maar wat een duizelingen met deze warmte zeg! Weet soms niet hoe ik moet zitten/liggen/hangen want dan voel ik me gelijk zo beroerd... ach ja nog fftjes :) Maximaal nog 3 weken en 4 dagen!

Verder hier nog steeds heerlijk aan het genieten van de bewegingen van onze kleine, hier ook geen gerommel al de laatste dagen wel last van wat steken (zou de kleine dan eindelijk gaan indalen???)

En verveel me nogal ;) Ben alweer twee halve daagjes gaan werken, gewoon om me een beetje nuttig te voelen... thuis zitten kijken hoe het stof weer neerdwarreld op mn net gepoetste kasten gaat me niet zo goed af ;)

Hoi dames!

hier gaat het niet echt heel lekker.Ben vandaag precies 38 weken en heb ontzettend last van de warmte, terwijl ik normaal er eigelijk niet of bijna geen last van heb.. Nu weet ik niet waaren hoe ik moet zitten en liggen en ben af en toe best benauwd!
Vanochtend ben ik de slijmprop verloren (of in ieder geval een deel, weet niet of dit ook in meerdere delen kan gaan) en heb vanochtend ligt weeen gehad. Nu af en toe een lichte kramp in mijn buik, kan het niet echt weeen meer noemen..
Hoop echt dat het nu gaat doorzetten, zit er een beetje doorheen..

Iedereen succes met de laatste loodjes en de bevallingen..

Ik ben morgen 37 weken..
Heb gelukkig geen last van de warmte.. ook geen last van vocht vasthouden enzo.. Dus dat is wel lekker.. Sinds het weekend wel opeens veel meer harde buiken.. en echt steken van onderen als ik een harde buik heb.. die zijn niet echt prettig.. Maar ja... we wachten maar af..

Rianne, ik hoop voor je dat het doorzet.. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.. en die warmte is dan ook niet wat als je er nu niet tegen kunt.. Je kleintje is er klaar voor.. dus laat maar komen... :)

Succes alvast.....

Hallo Dames,

Ik heb aardig last van de warmte. Ik hou vocht vast en heb dus zere voeten en handen. Ook heb ik last van zwangerschapsuitslag of eczeem wat met deze hitte heel erg wordt. Het jeukt verschrikkelijk, maar ik mag niet te sterke medicijnen gebruiken vanwege de kleine. Mijn bekken worden ook instabiel, hebben jullie daar ook last van? Ze drukt ook af en toe mijn bekken uit elkaar en dat is ook niet echt prettig. Ik ben nou inmiddels 37 weken, dus van mij mag ze komen. Maar ik geniet nog wel van de momenten dat ik ze voel trappen, want dat is er dadelijk natuurlijk niet meer.

@Rianne Ik hoop ook voor je dat het doorzet.

hey dames

hier nog wel goed vol te houden, geen last van vocht en niet extreem last van de warmte.

controles blijven gelukkig ook goed, kleine hier volledig ingedaalt met regelmatig gerommel tot gevolg maar helaas zet het niet door.....

ben erg nieuwschierig.......dus ben benieuwd of we het tot 12 juli volhouden.

voor de meiden die het zwaar hebben , heel veel succes, veel ijsjes eten en met de benen hoog!

@ rianne hopelijk ben je de eerste mama hier van juli!!

Hey dames,

Ik heb ook aardig veel last van die warmte, zie echt tegen vrijdag op met 36 graden is het toch echt veel te warm om iets te doen,

Morgen heb ik een afspraak bij de verloskundige en daar krijg ik te horen wanneer dat ze me inleiden, omdat ik nu al ruim 4 weken last heb van weeen en hoge bloedruk, ben benieuwd!

@ rianne ik hoop ook voor je dat je snel bevalt!

@ iedereen succes met de laatste loodjes!!!

Chantal, spannend zeg.. ben benieuwd!!
Als ze je nu morgen meteen even inleiden... dan lig je met die hitte in het zkh met airco! haha

Succes iig!

Ben benieuwd wanneer de eerste baby zich aanmeld..

Mijn kinderen hebben gister de baby even toegesproken dat ze het wel leuk vonden als ze vandaag eruit kwam... Maar 't is nog helemaal rustig.. dus helaas!! haha

Vanmorgen zeiden ze al.. proberen we het vandaag gewoon nog een keer, vragen we of ze er morgen uit wil komen.. hihi
Schatjes.. zij zijn er in ieder geval wel klaar voor!

groetjes Maike

Terug
Bovenaan