Hoe gaat het met jullie in deze hitte en zijn er al bevallingen geweest?

Nou, hier ook nog steeds geen bevalling hoor! Wel sinds dinsdag dus af en toe behoorlijke weeen, maar het zet niet door! verlies ook nog steeds af en toe wat slijm bij het naar de wc gaan. Maar hoorde ook al dat het best nog wel een week kan duren.
Wil graag thuis bevallen, maar dat lijkt me in deze warmte ook niet echt heel fijn! Dus we wachten wel weer af!

In ieder geval bedankt voor het meedeleven iedereen!

Kan iemand mij vertellen hoe weeen voelen (het is onze 1e)? Ik had gisteren nl een paar keer last van buikpijn. Het kunnen gewoon mijn darmen zijn natuurlijk, zeker met dit weer, maar misschien waren het wel lichte voorweeen.
En nog steeds niemand bevallen? Ik hoop het voor vandaag ook niet, want het wordt erg warm.

Tja.. hoe voelen weeën.. "t is ook wel een beetje bij iedereen anders.. Maar het lijkt in het begin op menstruatiepijn... alleen dan een soort vlagen... die weer weg trekken, EN dan weer terug komen...

Maar ja, wat ik zeg... het is bij iedereen weer anders... Dus kan je niet heel erg helpen..

Maar zou niet zo raar zijn natuurlijk als het voorweeën zijn.. Ik heb sinds vorig weekend een stuk meer harde buiken... nog niet echt pijnlijk.. soms een klein beetje.. maar het begint toch wat te rommelen...

Spannend hè!!!

Ook hier al 2x flinke buikpijn gehad s´nachts.
Overdag gaat het weer goed. Het lijken mij geen echte weeen want ze trekken niet weg. Komen niet met golven bedoel ik... Wat het wel is, geen idee!

In elk geval wel lastig want ik heb ruim 2u wakker gelegen. Viel ik eindelijk in slaap werd m´n dochtertje wakker.

Ben overigens morgen 40 wkn en vind 3-7-10 wel een leuke datum dusse...morgen zou mij wel uitkomen hahahaha

Succes allemaal met afwachten en de warmte!

Sammie

Terug
Bovenaan