Hoe gaat het met jullie?

Nee, ik ken je van het forum. Ik ging mee naar Utrecht. Oftewel........de verpleegkundige!
Dus VAN HARTE PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat leuk om te horen. (lezen)
Dat belooft een gezellig forum te worden, hoewel....sta je gepland voor augustus? Bij mij wordt het begin september, maar eind augustus kan dan dus ook.

Whaaaa wat gaaf. Ik weet het al. Die laatste hint was duidelijk genoeg.

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben 13 aug uitgerekend dus blijf wel hier hangen. Ik hoop dat jij ook hier terecht kom. Gaat het goed met je? Voel je je goed? Ik wist niet dat je toen langs wilde komen. Uiteindelijk maar goed dat je het niet hebt gedaan, kan ik me herinneren

Ik had het er met Patricia over om langs te komen. Maar ik zat al in mijn verlof. Na 2 weken verlof werd Beau al geboren!
Alles gaat goed hier! Heel raar, hoor: 5 december de 1e dag laatste menstruatie en dan eind dec ineens 2 dagen wat bruin bloedverlies. En tot nu soms wat rose slijmverlies, om het zo maar te zeggen. Maar ik denk dat het allemaal prima is. Ik ben ook wat misselijk geweest en van 't weekend werd ik duizelig dat ik zelfs even moest gaan liggen. Maar misschien was het gewoon iets dat heerst. Hoewel...ik denk van niet, want als ik iets at was ik ineens niet meer misselijk. Terwijl eten bij buikgriep juist averechts werkt! Dus...het lijkt tot nu toe voor geen meter op de zwangerschap van Beau. 6 Weken dus vandaag, da's nog pip!

Terug
Bovenaan