Hoe gaat het met jullie?

He meiden.
Nog paar dagen&dan zitten we in april :p:p
Hoe ver& hoe gaat het met jullie?
Ik ben nu 37wk&2dgn. Ik zit nu bijna2wk aan medicijnen voor m'n bloeddruk. Het begint nu zwaarder te worden. Vandaag effe een off day. Hoofdpijn misselijk&overgeven. Ben weer veels te druk geweest. Ga nu proberen rust te pakken. Ik hou niet v stil zitten,is dus best lastig.

Ik ga komende dgn lekker knutselen voor de kinderkamers. Thuis zitten wil ik niet.
Hoe komen jullie de dgn door?

x

Hej! Ik ben vandaag precies 39 weken.Moet zeggen t valt me nu wel heel zwaar, ben aan huis gekluistert. Heb ook best wel zenuwen voor alles! Zie erg op tegen de bevalling, maar voel me ook onzeker over het moederschap. Begrijp me niet verkeerd ik wil graag moeder worden, maar vind t heel erg spannend, wij hebben geen ouders meer in onze omgeving en ook geen vrienden met kinderen, dus voel me beetje aangewezen op me zelf! Geeft me wel rust dat ik altjjd terug kan vallen op dit forum voor vragen. Zijn er meer die zo onzeker zijn? Groetjes

Hoi!

Ik ben nu 36wk en 1d!! Voel me goed. Al ben ik blij als ik me geen walrus meer voel die uit de bank of bed probeer te komen. Kan ook niet meer me eigen veters strikken. Dus als ik de hond voor een klein stukje uitlaat loop ik daar op me instap slippers met sokken aan (heel sexy hahahaha). Had van de week last van een drang er moest een mandje in een keukenkastje klaar staan met daar in muisjes, koffie en slingers. Beschuit staat klaar in onze voorraadkast. Toen het klaar stond had ik een heel voldaan gevoel hahahaha. Huishouden doet me moeder en me man. En die hebben de boel goed aan kant. Vandaag gaat ons bed omhoog. En van de week gaan me moeder en ik me bed bevallingproof maken. Vind het nu wel spannend worden. Binnenkort echt met zijn 3tjes!!! =0). Als ik aan mijn man vraag of hij het ook spannend vind zegt ie nee hoor ben er helemaal klaar voor!
Laat de maand April maar komen!!

Liefs

Hoi,
Ik ben nu 38+5. Het wordt inderdaad steeds zwaarder. Maar ik kom de dagen nog wel door. Beetje freubelen met de naaimachine (boxkleed afmaken, wikkeldeken voor de maxicosi moest nog gordelgaten krijgen, en nu wul ik van de stofresjes nog leuke knuffels maken), sprei halen voor bed van de oudste ( had een babydekentje gemaakt en toen wilde meneer dat ook wel voor z'n bed.....alleen hij slaapt al in groot 1persoonsbed....)
Verder heeeel rustig het huishouden doen en peuter bijsturen.
Dvdtjes kijken, tijdschriften lezen, internetten, wordfeud spelen
Als ik het zo opschrijf klinkt het best luxe. Daar ga ik vast nog eens naar terug verlangen alsnr 2 er is en het megadruk is ;)

Ben vandaag 39 weken en moet zeggen ben nog niet echt zat maar zou helemaal niet erg vinden als ze zich nu aankondigt.
Verveel me nog niet echt maar ben zo nieuwsgierig, heb vorige week veel last van voorween gehad maar dat je weer helemaal weg.
Succes iedereen.

Ben nu 37 weken en 2 dagen en sinds vorige week zondag kan bijna niet meer lopen van de pijn in mijn bekken. Al met al probeer ik toch nog iets in het huishouden te doen.
En probeer zo veel mogelijk te slapen en rust te houden. Maar van mij mag hij nog wel ff blijven zitten hoor, want oooo ik geniet nog steeds heel erg van het getrappel en gedraai in mijn buik....
De liggings echo hebben we ook gehad, en hij ligt er klaar voor wij zijn der ook klaar voor, dus hij komt wanneer hij dat zelf wilt.

Hoi, ik ben nu 39 weken plus 1 dag.

Heb gisteravond de hele avond doorgebracht op de eerste hulp, ik kon nauwelijks meer ademen en ik ging naar de huisarts voor een pufje of zo, maar ik werd hup doorgestuurd naar de eerste hulp. Eerst een hoop prikken, slangetjes en apparaatjes aansluiten, steeds maar weer naar mn longen luisteren, extra zuurstof, röntgenfoto, hartfilmpje, ventolin, toen nog niet beter. Daarna op zoek naar een longembolie met 2 ct-scans maar de contrastvloeistof wilde niet ver genoeg mn longen in. Tussen die scans nog een echo van de vaten in mn benen op zoek naar trombose. Niets gevonden, maar verder zoeken was ook niet mogelijk, dus ik heb antibiotica voorgeschreven gekregen en bedrust, ik mag alleen nog voor mezelf zorgen.
Als klap op de vuurpijl nog even naar gynaecologie voor een ctg en een echo om te zien of de kleine het nog wel goed maakt. Ik moet als de weeën de komende week toch komen in het ziekenhuis bevallen, het is een te groot risico om thuis te bevallen. We hopen eigenlijk allemaal dat de kleine toch een week te laat zal komen, om mij wat kans tot herstel te geven.

De zwangerschap van mijn dochter was zwaar, maar de laatste weken vielen redelijk mee. Deze zwangerschap was tot nu toe niet heel zwaar, maar toch...volgens mij is het niet echt gezond om zo snel en vaak achter elkaar zwanger te zijn. Het is heel moeilijk om als moeder je rust te pakken en je kinderen links te laten, doet me echt zeer om me er niet mee te bemoeien (in positieve zin dan) of om mijn kinderen niet te kunnen geven wat ze van me verwachten. Maar momenteel voelt de trap beklimmen als de mont. Blanc. Het kan gewoon niet...

Terug
Bovenaan