Hoe gaat het met jullie?

Jee Caat, dat klinkt serieus! Wat balen dat het eind vd zwangerschap zo voor je verloopt!
En natuurlijk is het niet leuk dat je er voor je andere kinderen niet kunt zijn nu zoals je dat graag zou willen. Ik herken het, terwijl ik alleen maar de normale klachten heb.
Veel beterschap gewenst!

Hoi Hoi ik ben nu 37+1, heb nu sinds een ruime week verlof, dus ben echt aan het genieten. Gisteren hadden we eindelijk de gordijnen binnen van de babykamer dus die is nu helemaal af. Ik wilde deze week ook beginnen met alle kleertjes te wassen, maar mijn wasmachine heeft besloten ermee te stoppen vanmorgen :( dus hoop dat we hem nog kunnen maken. Vorige week bij de vk geweest, de kleine ligt met haar hoofd naar beneden, maar ik heb veel vruchtwater waardoor ze nog niet vast ligt in mijn bekken, als mijn vliezen nu zouden breken, mag ik dus niet meer lopen.. Ik heb al last van voor weeen en harde buiken, maar ja dat hoort erbij, dus we zullen zien Verder voel ik me goed, maar ben ik t net als jullie wel erg zat aan t worden hoor, ben nu zo nieuwsgierig aan t worden en probeer niet teveel aan de bevalling te denken, dan ga ik toch alleen maar lopen zenuwpezen hahaha.

XXX

Terug
Bovenaan