Hoe gaat het met jullie

Hoi dames,

Ik weet niet of er nog weleens iemand op het forum kijkt? Ik was wel benieuwd hoe het met jullie gaat?
En waar ik zelf een beetje benieuwd naar ben, of er al iemand denkt aan een tweede od derde?

Hier gaat het heel goed met onze jongens. Ik zou zelf heel graag nog een derde willen maar mijn man denkt daar nog altijd anders over helaas!

Groetjes
 
Hoi Mikkie,
We zitten niet heel veel meer hier (er wordt druk gedeeld op FB op een afgesloten gedeelte)
Om op je vraag te antwoorden, er is al weer een babietje geboren na de dec '10 baby van dat gezin, er zijn er nu 3(?) weer zwanger en velen aan het proberen...
Wij ook...
 
ja, volgens mij zit iedereen op facebook. Zoeken op "mama club december 2010" en dan kan je daar ook lezen hoe het met iedereen gaat.
Hier willen we ook wel graag een tweede, over een tijdje
 
Jup het babytje is van mij! In april is ons 3e kindje geboren,een zoon, Wanne.

Alles gaat goed in ons gezin, al is het een drukte van jewelste, goed plannen en managen is orde van de dag.

Onze december-dreumes, is een echt handenbindertje maar wel lief (daardoor gaat het meestal mis).
 
Dan ga ik eens op facebook kijken.

Krissy wat leuk dat jullie ook weer aan het proberen zijn, ik hoop dat het snel zo zal zijn.

Caat85 Wat leuk gefeliciteerd met jullie zoon Wanne! Wat een leuke en orginele naam!
Hoe oud is jullie oudste?
Begrijp helemaal wat je ermee bedoelt want hier gaat het precies zo met de jongste
 
Terug
Bovenaan