Hoe gaat het met jullie?

Vosca

New member
Hoi dames,

Hoe gaat het nu met jullie en alle kleine dames en heren?

Zijn jullie allemaal een beetje bijgekomen van de bevalling? En eten en slapen jullie kindjes goed?

Caroline doet het erg goed. Ze drinkt goed, maar heeft helaas wel veel last van darmkrampjes. Ik ben inmiddels goed hersteld van de bevalling. Gelukkig geen last meer van de knip die ze hadden gezet.

Liefs Silvia
 
hier gaatnook alles heel goed! ik ben ondanks de knip en mega bloedverlies supersnel herstele. na twee weken kon ik weer alles, ook lekker sexen hahahaha!

mara drinkt goed, slaapt super. en stan is inmiddels heel erg trots op zijn babyzusje!

liefs!
 
oja krampjes hebben we hier ook gehad, infacol, sab simplex en cinnababy uitgeprobeerd, en de infacol werkt toch het beste hier!

bij de andere is het huilen met de pet op!
 
Hai meid,

Fijn dat jullie Caroline het zo goed doet, super!!
Hier ook allang hersteld.....had ook geen andere optie na het ziekenhuis gedoe met Dean en Jack.

Ze zijn inmiddels alweer de 2 maanden gepasseerd en doen het heel goed, ze slapen alleen nog niet door maar dat is niet heel vreemd volgens het cb.
Dean weegt nu 5.5 kilo ongeveer en Jack ongeveer 5.1 kilo. (bij geboorte 3020 en 2790)

Aanstaande dinsdag naar het cb voor de eerste prikjes :'( Gelukkig gaat mijn man mee.
Nog even en ik moet weer aan het werk.....nee hoor, nog 6 weken geloof ik. Bah, gaat wel hard voorbij maar ook wel weer fijn.

Geniet van je meisje. Liefs Lynn.
 
Hier gaat t goed! Pien doet t goed, is nu 3 weken en zit op 6 voedingen van 135cc. Slaapt heel goed, soms van fles naar fles. We genieten echt volop van de kraamtijd!

Fijn dat caroline t zo goed doet! Vervelend van de krampjes! Geef je bv of fv? Ik fv en Pien krijgt Nutrilon Omneo, heb t idee dat dat erg veel scheelt et Nitrilon Hypoallergeen. (Is voeding tegen krampjes)

Ik heb nog wel bekkenklachten maar t gaat de goede kant op. Ik slaap goed en ik heb wel gebroken nachten (1 keer per nacht) maar heb mog genoeg energie. Ga wel elke middag 1-2uur liggen en slaap dan wel eben maar is meer voor mn bekken.
 
Terug
Bovenaan