Hoe gaat het met jullie??

Hallo meiden,

Wat een rust hier... Ik kijk zo nu en dan nog maar er gebeurt weinig!

Vroeg me af hoe t met jullie gaat?
Druk met de eerste verjaardag? Of al achter de rug?

Wij hebben vorig weekend Luna haar 1e verjaardag gevierd! Super gezellig met slingers en haar eerste 'mep'taart. Hihi wat een kliederboel!
En wat is ze verwend!
En wat is het jaar omgevlogen! Er gebeurd zoveel in het eerste jaar!

Hier gaat het allemaal erg goed, we genieten volop van ons ondernemende en soms lekkere ondeugende meissie!!!

Liefs, San
 
Hey toevallig viel me net in om nog eens hier te kijken!

Wij zitten vooral op de prive fb pagina van de mamaclub2012 daarom gebeurt hier eigenlijk niks meer....

Geweldig he zon eerste verjaardag!

Wij vieren de 14e mara's 1 e vrjaardag!

Groetjessss
 
Hee San,

Wat leuk iets van je te lezen. Nog gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Luna, fijn dat jullie zo genoten hebben, heerlijk toch.....

Dean en Jack vandaag alweer 13 maanden. Gaat erg goed met ze (ook al zijn ze op dit momemt ziek) Zijn erg vrolijke en lieve mannetjes. Hun eerste verjaardag was een zeer geslaagde en gezellige dag.

Met mijn gezondheid gaat het helaas al een hele tijd niet goed maar dat is een zeer lang verhaal. Ga ik je niet mee lastig vallen,

Liefs Lynn.
 
Wat leuk om iets van je te lezen en dat jullie zo genieten van jullie meisje.

Wat gaat zo'n jaar snel he, onvoorstelbaar. Hier gaat ook alles goed en Noa vond haar eerste verjaardag ook fantastisch.

X
 
Wat leuk om iets van je te lezen en dat jullie zo genieten van jullie meisje.

Wat gaat zo'n jaar snel he, onvoorstelbaar. Hier gaat ook alles goed en Noa vond haar eerste verjaardag ook fantastisch.

X
 
Terug
Bovenaan