hoe gaat het nu??

Hoi ,
Ali is vandaag 6 weken en 3dagen oud hi is een lief maantje hij drinkt borstvoeding 7 keer of minder .hij is van drie dagen sliep door van 9.00 urr tot 5 uur krijgt hij borstvoeding en slaapt weer tot 8.00 uur .
morgen eerste afspraak bij cb ik ben benieuwd hoe veel is hij aangekomen want ik merk dat hij zwaar geworden .
Gr Huda

Hoi allemaal,

Joris is inmiddels ook alweer 10 wk.
Woog vanochtend 5kg en was 57,5 cm.
En het is nog steeds een erg rustig mannetje, wereld van verschil met m'n dames. Hij slaapt al een tijdje door. Met beide dochters veel slaap problemen gehad, en nu is dit wel fijn. De laatste fles (150CC, 5 scheppen) krijgt hij rond 9 uur en dan slaapt hij tot ong. 6 uur. Hij krijgt in totaal 4 flesvoedingen en nog 1 borstvoeding.

Maar het werken gaat voor mij alweer bijna beginnen, aaaah. Maar ja hoort erbij.

Gr. Marloes

Hoi allemaal,

Joris is inmiddels ook alweer 10 wk.
Woog vanochtend 5kg en was 57,5 cm.
En het is nog steeds een erg rustig mannetje, wereld van verschil met m'n dames. Hij slaapt al een tijdje door. Met beide dochters veel slaap problemen gehad, en nu is dit wel fijn. De laatste fles (150CC, 5 scheppen) krijgt hij rond 9 uur en dan slaapt hij tot ong. 6 uur. Hij krijgt in totaal 4 flesvoedingen en nog 1 borstvoeding.

Maar het werken gaat voor mij alweer bijna beginnen, aaaah. Maar ja hoort erbij.

Gr. Marloes

Terug
Bovenaan