Hoe gaat het nu??

Het gaat hier best goed. Sylvan is erg rustig en slaapt sind afgelopen week ook door. Erg fijn, gewoon 6 uur achter elkaar door slapen! Sylvan is zelfs zo rustig dat ik hem soms gewoon vergeet. Dan ben ik zo druk met zijn oude broer, Jesse, dat ik helemaal niet meer aan Sylvan denk. Daar voel ik me best vaak schuldig om.
Verder vindt ik het nu best druk, omdat Jesse nu naar school gaat. Dus elke ochtend en drie keer een middag halen en brengen. De voedingen zoveel mogelijk op de schooltijden aan passen. En dan ook nog het huishouden er bij. Pffff, af en toe ren ik me de benen onder mijn lijf vandaan. En dinsdag is mijn man ook nog geopereerd aan een liesbreuk en hij heeft erg veel pijn aan de wond. Dus hij kan momenteel niets doen en ligt alleen maar op de bank of op bed. Dus het is momenteel wel heel erg druk.

Maar afgezien van dat gaat het hier dus erg goed. Sylvan is nu 8 weken. Hij draait zelf al op zijn zij, speelt al veel in de box en lacht erg veel. Erg leuk. En hij slaapt dus 's nachts door, wat voor ons echt een verademing is, omdat we bij Jesse tot zijn tweede jaar gebroken nachten hadden. Dus dit kennen we niet.

Willy, veel sterkte met alles, hoop dat de kinderarts wat kan vinden.

Hier gaat alles prima, Gijs is nu 11 wkn en weegt 6500 gr en is 65 cm lang. Hij heeft afgelopen woensdag weer vaccinaties gehad. Het vaccinatieschema in Kenia is sneller dan bij jullie in Nld. Hij heeft er dit keer wel wat meer last van gehad, maar vloeibare panadol doet wonderen. De kinderarts vond het ook prima dat we overgingen op 5 flessen van 210 water + voeding want Gijs kwam de laatste dagen om de 3 uur en kreeg totaal 6 flessen binnen. Nu dus weer keurig om de 4 a 5 uur.
Hij lacht veel en op het moment lijkt het of hij ijsjes eet met zijn rechterknuistje. Echt heel schattig.
Mijn man moet morgen helaas onverwacht naar Nld voor de begrafenis van zijn opa. Gijs en ik blijven thuis want 2 dgn reizen voor 2 dgn Nld vonden we voor hem wat te veel van het goede.
Het fijne is dat een vriendin van ons heeft aangeboden om 2 nachten bij mij en Gijs te slapen want hij komt meestal na de laatste voeding nog wel een keertje begin van de vroege ochtend.
En wo is het dubbelfeest, JW komt 's ochends terug en 's avonds komt mijn zus voor 11 dgn op bezoek!
Ik moet over 2 wkn weer werken en heb er nog niet zo heel veel zin in, maar het zal ook wel weer lukken.

Hoi allemaal,

Hier gaat het redelijk Olivia heeft verborgen reflux we zijn vorige week bij de kinderarts geweest. Hij zag gelijk dat ons meisje niet lekker in haar vel zit. Hij heeft de medicijnen veranderd. Vind het moeilijk om te zeggen of het al werkt want ze was erg verkouden en heeft haar eerst prikken gehad waar ze erg veel last van had... Het lijkt wel of ze meer lacht. Ik heb een een maand extra vrij aan gevraagd want ik vind het erg moeilijk om haar zo weg te moeten brengen. Ik wil eerst genieten van me meisje voor dat ik weer moet beginnen. Ik begin nu 1 april dus dat is wel erg lekker...
Verder gaat het erg goed met haar ze weegt nu 4020 gram en is 55 cm groot. Ze krijgt 2 flessen van 120 en 4 van 90. en ze slaap al een paar weken goed door.

Groetjes Ilonka

Terug
Bovenaan