hoe gaat het?

Dag meiden! wat leuk zeg zoveel meiden die hun 1ste kindje verwachten! hoe voelt iedereen zich? vinden jullie het spannend allemaal?
Ondanks dat dit mijn 4de kindje is en 6de zwangerschap alweer blijft het ook voor mij weer spannend hoor. ieder van ons wil natuurlijk straks een goeie echo in handen!

nou ben benieuwd hoor. hoop dat dit een leuk actief forum gaat worden!

groetjes
Raya

Hey Raya,

Voel me gelukkig heel erg goed. Af en toe wat misselijk, maar als dat zo blijft dan hoor je mij totaal niet klagen.

Hoe gaat het met jou? Jij bent al redelijk op weg toch met het aantal weken?

Groetjes,
Ester

hahaha nou geeft niks hoor meid.
ik voel me goed. alleen wat kleine kwaaltjes zoals alles te sterk ruiken beetje gevoelig op me maag en moe.
en volgens mij kan ik over een week of 3 me positiekleding weer uit de kast gaan halen. dat is wel een nadeel van zoveel kindjes je lichaam weet het meteen weer!

hoi dames,

ook ik voel me (nog) goed.
wel wat moe, maar dat komt ook omdat ik de afgelopen 2 nachten niet zo goed geslapen heb.
dus vanavond maar vroeg naar bed toe

Hoi allemaal,

Ook hier gaat het nog goed. Ben gelukkig niet misselijk, wel erg moe. Kan ook slecht slapen 's nachts. Dat breekt me wel een beetje op.. Maar ja, het is voor een goed doel hè?!
En ik moet veel plassen!!

Liefs myet

ik slaap ook al niet zo best. Elke avond vroeg naar bed, maar het helpt niet zo veel.
Ben sinds vandaag ook niet misselijk meer. Zou fijn zijn als dat zo blijft. Bij m'n vorige zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest.

M'n buik is al helemaal opgezwollen, maar de weegschaal zegt dat ik een kilo ben afgevallen :).
Ik denk dat m'n positiekleding ook snel weer van zolder af mag.

Mijn buik is ook opgezwollen! Voor mijn gevoel heb ik echt wel duidelijk een buikje, dat zie ik vast alleen zelf haha. Maar mijn broek zit wel te strak, heb net een broek bij de prenatal gekocht, heerlijk! Wat een opluchting haha.

Liefs

Terug
Bovenaan