hoe gaat het?

Hoi!
Ik ben gelukkig maar bij vlagen misselijk... Moet wel verschrikkelijk vaak plassen en ben heeel moe. Maar we hebben het er allemaal voor over...
Wanneer zijn jullie "vermoedelijk" uitgerekend?

Ik 12 april.

Liefs!

Hoi..

Hier zo'n beetje de zelfde kwaaltjes.. Veel plassen.. Erg moe zijn.. En ontzettende hoofdpijn.. De misselijkheid valt hier wel mee.. Gelukkig.. Verder merk ik nog vrij weinig aan mijn buik.. Kan ook niet anders, want ik ben nog maar 5 weken en 2 dagen zwanger :)..

Succes iedereen..

Hallo allemaal,

Ook ik heb last van wat kwaaltjes. Zeer gevoelige borsten, Borrelende buik, beetje opgezet ( de ene dag wat erger dan de andere) lijkt het wel... Moe, En heel af en toe dat misselijke gevoel. Verder nergens last van... Ik ben ong 20 april uitgerekend. Zit nu volgends de bereking op week 6. Terwijl een andere site zegt wk 5. nou ja, een week meer of minder maakt ook niks uit. zolang alles maar goed blijft gaan!

Hoe hebben jullie je zwangerschapsweek uitgerekend. Gewoon geteld vanaf de laatse dag van je laatste menstruatie? of ook via een site?

xx dromertje

he hallo dames,

het valt me op dat ik verschrikkelijk euforisch ben. Ik heb er een verschrikkelijk goed gevoel over en vorig jaar had ik dat niet; dat eindigde dan ook in een miskraam. Dus hoewel de angst ergens in mijn achterhoofd rond waart ben ik helemaal positief.

Ik heb dan wel een paar kwaaltjes; gespannen borsten met enorme blauwe aders; wat meer moe dan anders; slaap slecht omdat ik ineens mijn bed uit moet om te plassen, dat had ik doorgaands nooit. Af en toe lichtelijk misselijk. Puistejes op voorhoofd en onderrug en 's ochtends zit mijn neus dicht.

Maar dat is misschien wel lastig, problematisch is het niet. Lastiger vind ik dat mijn werkgever heeft aangegeven dat er door een naderend faillisement afscheid moet worden genomen van mij. Daar sta ik dan. Net zwanger en binnenkort officieel werkloos.

Mijn gedachten gaan daar meer naar uit. Ik ben namelijk een beetje zo'n opzij vrouw; ik wil graag zelfvoorzienend zijn en vind werken best wel fijn voor mijn eigenwaarde en natuurlijk wat extra geld, dat zeker nu goed van pas komt. Ik heb dan ook vandaag een sollicitatie en dan moet ik isschien nog maar niet zeggen dat ik zwanger ben; even wachten of de vraag komt en anders in een 2e gesprek melden of pas na mijn proeftijd. Dat klinkt ook wel een beetje als liegen in mijn oren, maar aan de andere kant; in het belang van het kindje moet ik misschien wel wat voorzichtiger zijn met het van de daken schreeuwen.

Maar verder alles goed en blij blij blij. Ik vind het fijn dat er een forum is en dat we ons allemaal aan elkaar kunnen vergelijken enzo.

gr. aukus

Hallo iedereen,

Ook ik ben in april uitgerekend en ben nu ongeveer zes weken. Op naar de 7!
Ik vind ik erg leuk om al die reacties te lezen en alles komt zo bekend voor. Ik heb er ook allemaal last van. Ontzettend gevoelige borsten en een flinke opgezette buik. Bijna geen enkele broek zit lekker (hoe hou ik dit geheim tot week 12??)
Tegenwoordig vaak 's nachts naar de wc en ook een verstopte neus. Ook heb ik erg last van m'n banden (onderbuik), vooral 's avonds is het erg vervelend en ik ruik alles zo goed waardoor ik ineens misselijk kan worden. Ook merk ik dat wanneer ik moe ben ik sneller misselijk word en m'n darmen zich ook meer van zich laten horen.
Hebben jullie dat ook zo erg? Dat je darmen zo rommelen?

will

Terug
Bovenaan