Hoe gaat het?

@Irene: WOW, sterkte meid! Heftig tijdens de zwangerschap, dat je dan met je andere kind naar het ziekenhuis moet voor zoiets. Maargoed, je klinkt relatieverend. Op de goede afloop en blijf genieten van het leven in je buik.

Hier is het vandaag even wat minder. Eigenlijk is het zondag begonnen. De hele dag buikpijn, 's nachts werd ik echt wakker van het maagzuur. Sorry voor de gedetailleerde verhalen, maar het bleef maar golven. Niet spugen, maar elke keer weer meer zuur. Ik durfde geen kant op en uiteindelijk heb ik mijn man wakker gemaakt. Voor de zekerheid de emmer naast t bed, verder een kussen extra, 2 rennies en proberen te slapen. Best pittig. Vervolgens kwam ik er maandag achter dat ik stikzenuwachtig was; de keuken (handgemaakt op maat gemaakt) werd geleverd en gemonteerd. Zo spannend, zat ik daar op mijn werk... buikpijn (zenuwen?). Ook steeds maar weer maagzuur, 's avonds de verloskundige gebeld. Op haar advies heeft mijn man bij de avondapotheek antagel gehaald. Dat werkt heel direct bij maagzuur, ik kende het al.

Maargoed, dit signaal moet ik niet aan mij voorbij laten gaan. Ik werk nog volledig (30 uur over 5 dagen), heb al twee jongens (3,5 en 5) lopen, slaap steeds slechter en de verbouwing nadert zijn einde (aannemer bijna klaar, dan nog vloer, behang en inrichten). Gelukkig wordt de verbouwing mij volledig uit handen genomen, maar het is niet dat het mij niet bezighoudt. Ach we zijn er bijna denk ik dan maar...

Gelukkig ben ik positief ingesteld en kan ik heerlijk genieten van die kleine in mijn buik. Volgende week maandag heerlijk een weekje op vakantie.

Groetjes Annemieke

goh heftig irene, sterkte!! hopelijk komt het helemaal goed.

ik hoef nog maar 6 ochtenden te werken, deze week nog 1 en dan nog twee weken. sinds ik een andere fysio heb ben ik iets mobieler. alleen de nachten zijn nog erg zwaar en lang, door de pijn slaap ik weinig.
verder gaat het erg goed, morgen weer controle.

Irene heel veel sterkte met je zoontje, ik hoop dat alles goed gaat.

Reisa heel herkenbaar ook ik lig 's nachts een paar uur wakker. Meestal word ik rond 02:30/03:00 wakker en kan dan moeilijk in slaap komen. Dit had ik bij ons eerste zoontje ook.

Ik moet na deze week nog drie weken werken. Volgende week wel een hele rustige week i.v.m herfstvakantie. En daarna samen met mijn vervangster werken.
Tel nu de dagen wel af.
Het ene moment vind ik alles zo snel voorbij gaan en het andere moment kan het me niet snel genoeg gaan.

Ons zoontje slaapt nu al een week op z'n nieuwe kamer en dit gaat heel goed, ben heel bij dat dit klaar is. Nu de babykamer nog een goede poetsbeurt geven!

@ Irene, hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie snel weer thuis.

Ik heb vanmorgen een controle gehad en mocht meteen door naar het ziekenhuis. Er moest een CTG gemaakt worden omdat ik beebje al een paar dagen wat minder voelde, verder dachten ze aan een beginnende zwangerschapsvergiftiging en een tekort aan vruchtwater. Gelukkig bleek na het CTG en de echo dat alles in orde is en mocht ik weer naar huis. De schrik zat er wel even goed in maar ik ben nu wel gerustgesteld. Nog twee en een halve week werken en dan ga ik met verlof dus dan kan ik even lekker bijkomen. Allemaal sterkte met de laatste loodjes.

hoi

Irene, sterkte met je zoontje.

Ik werk niet meer al een tijdje heel rustig aan gedaan maar is nu echt gebeurd.
Ben nu 32 weken en 2 dagen.
Ik sta nu onder extra controle bij vk.
En ga met 36 weken naar gyn.
Ik slaap snachts ook erg slecht.
Vroeg in de morgen kan ik echt niet meer liggen mijn benen doen pijn (zijkant) en rug kan ik al helemaal niet liggen (isschias).
Ik zet mijn bed dan wat rechtop en probeer zo nog even wat te kunnen rusten/slapen.
Ik ga nu wel als de kids smiddags weer naar school zijn lekker op bed even een boekje lezen en het komt regelmatig voor dat ik dan nog even weer wat slaap.
Sterkte allemaal met de laatste loodjes.

Hoi dames,
Bedankt voor jullie lieve reacties!
De operatie is heel erg goed verlopen, alleen de narcose was wel even drama. Maar we zijn al weer thuis en ons zoontje rent rond alsof er niets aan de hand is. Ongelooflijk hoe snel zo'n klein ventje herstelt!
Ik moet nu wel even heel erg hard aan mezelf en de baby denken, ben de laatste dagen een paar kilo afgevallen en ben helemaal uitgeput. Mijn moeder gaat vanmiddag even een paar uurtjes oppassen zodat ik kan slapen.
Groetjes, Irene

@Irene, wat fijn dat alles zo goed gegaan is. Narcose kan inderdaad dramatisch zijn, helaas weet ik daar alles van door de operaties van mijn zoon. Verbazingwekkend hoe snel ze weer opknappen he.
Denk nu maar lekker even aan jezelf en aan de baby, geniet ervan. Groetjes Nouky

Terug
Bovenaan