Hoe gaat het??

Hallo Dames,

Wat goed om te horen dat het met iedereen zo goed gaat. Erg fijn om (zorgeloos) te kunnen genieten van onze kleine mensjes!!

Stacey is vandaag naar het cb geweest en doet het super goed. Ze is inmiddels 3410gram (Geboortegewicht was 2480gram). Einde van de week is ze dus een kilo gegroeit!!

Wij hebben ook onze draai helemaal gevonden en kunnen vanaf volgende week (dan begint mijn vakantie) lekker met zijn 3e gaan genieten!!

Liefs Geert
 
Even een vraagje tussendoor hoor ;-)

Ik lees hier over Infacol en vroeg me af of jullie dat gewoon uit jullie zelf zijn gaan gebruiken of na overleg met een arts?

Gabriël heeft ook veel last van krampjes en lucht waardoor hij vaak heel moeilijk gaat doen, hard huilen, rood aanlopen, niet willen eten of slapen. De Lactatiekundige zei gisteren dat we zijn buikje moeten masseren omdat die ook helemaal opzet, maar nu ben ik dus de afgelopen nacht elk uur uit mijn bed moeten gaan om de kleine man zijn buik te masseren... Resultaat; mama Marieke heeft vreselijke hoofdpijn en is dood en dood moe :-(

Als Infacol zou kunnen helpen om hem minder last te laten hebben zouden we alledrie ontzettend blij zijn (en meer uitgerust :p)

Liefs, Marieke & Gabriël
 
Je kunt het gewoon halen bij de kruidvat, je moet dan voor de voeding een pipet geven en na 1 a 2 dagen merkten wij echt verschil!!
Je hoeft dit niet in overleg met de arts te halen, ik zou zeggen probeer het als het niet werkt kun je altijd nog met cb of arts overleggen wat voor andere opties er zijn...!!!

Ook kun je cinababy van vsm proberen...of sabsimplex..daar hoor ik ook goede verhalen over..dit kan je online bestellen!

Succes ermee!!
 
Fijn dat het bij iedereen zo goed gaat. Marieke, hopelijk gaan de krampjes snel over!
En Geert, ik ben blijdat je weer terug bent en dat alles goed gaat. Hopelijk hebben jullie de gebeurtenissen een plekje kunnen geven!

Veel liefs, Marieke
 
Nou we hebben het in huis en hopen dat het snel werkt. Hij lijkt vandaag vooral afgemat door de afgelopen nacht maar we zullen het zien. hopelijk mogen we vannacht wat meer slaap krijgen ;-)
Dinsdag moeten we ook weer naar de kinderarts dus als het dan nog niet is verbeterd moet er zeker even goed naar gekeken worden. Ik ben zo bang dat hij dan misschien iets heeft. Zijn papa heeft namelijk PDS en heel wat allergieën, waaronder een glutenallergie. Nu weet ik dat de kleine nog geen gluten binnenkrijgt en dat dat het dus niet kan zijn, maar goed je denkt er toch over na he.

Maar we wachten nu even af hoe dit gaat. In ieder geval bedankt ;-)

Liefs, Marieke & Gabriël
 
Terug
Bovenaan