hoe gaat het?

Hoi Bosbesje,

Hier alles prima op het wachtbankje. Mag nog een dikke week geduld hebben tot 23okt

En met jou ook alles goed?

Anne

Hoi meis.

Hier nog steeds op wachtbank vanaf juli geen ongie gehad.

Verder is de MRI uitslag er al wel en is t een nieuwe hernia.
23-10 de nieuwe uitslagen.van t ziekenhuis en dan horen we hoe en wat verder.

Hoe is t met jullie?

Lliefs.

Hoi bosbesje,

Hier even geen idee hoe het met mn cyclus is... Heb deze maand niet elke dag getempt en mn cervixslijm nog niet gezien. Zit nu op dag 24 na 1e dag menstruatie...

Volgende maand helaas wel een ziekenhuisbezoek met grote kans op eileideroperatie.

Hoe gaat het met jou en je lover?

Groetjes x

Hier op de wachtbank denk ik nog een week maar ga twijfelen omdat ik van het weekend weer wat slijm had en wat last van mijn eierstokken. vraag mij af of ik toen pas mijn eisprong heb gehad ipv begin vorige week. We zullen zien........

Jeetje wat zijn jullie vroege vogels zeg ;) ik had avonddienst gisteravond, dus kon lekker uitslapen.

@anne1stein altijd spannend hè dat wachtbankje, ik ga voor je duimen meid!

@snipi jeetje meid, nog steeds niet ongesteld! Dan weet je ook helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ben benieuwd 23 oktober, krijg je dan ook te horen waarom je niet ongi wordt, of wat ze met de hernia doen? Ik denk aan je meid, en duimen doe ik op volle toeren.

@lovebabys we hopen natuurlijk op het beste. Maar jeetje een operatie? Ik hoop dat als je hem krijgt, dat het dan allemaal wat sneller voor je gaat. Ik duim ook voor jou!

@beauty hoi hoi. Het lijkt wel dat je cyclus weer wat in de war is na de miskraam meid. Nu even afwachten dus... Heel veel succes hè, denk aan je! Xx

Haha met mijn lover en mij gaat het prima hoor. Het is alleen zo balen dat we al zo lang aan het wachten zijn op een kleine. Ik merk ook aan mijn vriend de laatste tijd dat hij het er ook steeds moeilijker mee krijgt. Samen kunnen we het wel aan.
Maar verder zijn we dus aan het wachten op het zaadonderzoek in december. We hopen natuurlijk op een goede uitslag. En als deze goed uitvalt gaan ze gelijk kijken of ivf of icsi wat is. Maar dan moeten er wel goede zaadjes in zitten.
Elke maand klussen we toch gericht, want een zwangerschap is niet uitgesloten zeiden ze in het ziekenhuis.
Ik ben benieuwd.

Is het niet misschien leuk om elkaar op Facebook toe te voegen? Hebben we een tijd geleden ook hier gedaan, maar er zijn alweer wat nieuwe dames bij.

Liefss,
Laura

Hoi dames
Op het wachtbankje is idd niet leuk !!
Hier zit er nog 1 te wachten gistre kon ik het niet laten 7 dagen van te voren getest hartstikke negatief natuurlijk !
Ik moet wachten tot de 21ste
Dat slijmverlies heb ik ook heel erg momenteel maar ik weet zeker dat ik vorige week mijn ei had dus dat kan geen kwaad ! wel allemaal kwaaltjes, gister ontzettend last van mijn borsten vandaag nix meer en alst van mijn rus mag zeggen bij die andere 3 had ik geen 1 kwaal

Balen dat je naar ziekenhuis moet hopen dat je snel goed nieuws krijgt dec klinkt nog zover weg !

@kalyla101 het wachtbankje is bij iedereen bekent ja.. helaas... Maar wel spannend hoor. Veel succes!! :)

Ik moet zeggen dat de tijd wel hard gaat hoor. En we zijn het eigenlijk wel gewend om zo vaak naar het ziekenhuis te moeten... Komt goed :)
Xx

Terug
Bovenaan