Jeetje wat zijn jullie vroege vogels zeg

ik had avonddienst gisteravond, dus kon lekker uitslapen.
@anne1stein altijd spannend hè dat wachtbankje, ik ga voor je duimen meid!
@snipi jeetje meid, nog steeds niet ongesteld! Dan weet je ook helemaal niet meer waar je aan toe bent. Ben benieuwd 23 oktober, krijg je dan ook te horen waarom je niet ongi wordt, of wat ze met de hernia doen? Ik denk aan je meid, en duimen doe ik op volle toeren.
@lovebabys we hopen natuurlijk op het beste. Maar jeetje een operatie? Ik hoop dat als je hem krijgt, dat het dan allemaal wat sneller voor je gaat. Ik duim ook voor jou!
@beauty hoi hoi. Het lijkt wel dat je cyclus weer wat in de war is na de miskraam meid. Nu even afwachten dus... Heel veel succes hè, denk aan je! Xx
Haha met mijn lover en mij gaat het prima hoor. Het is alleen zo balen dat we al zo lang aan het wachten zijn op een kleine. Ik merk ook aan mijn vriend de laatste tijd dat hij het er ook steeds moeilijker mee krijgt. Samen kunnen we het wel aan.
Maar verder zijn we dus aan het wachten op het zaadonderzoek in december. We hopen natuurlijk op een goede uitslag. En als deze goed uitvalt gaan ze gelijk kijken of ivf of icsi wat is. Maar dan moeten er wel goede zaadjes in zitten.
Elke maand klussen we toch gericht, want een zwangerschap is niet uitgesloten zeiden ze in het ziekenhuis.
Ik ben benieuwd.
Is het niet misschien leuk om elkaar op Facebook toe te voegen? Hebben we een tijd geleden ook hier gedaan, maar er zijn alweer wat nieuwe dames bij.
Liefss,
Laura