@ Wenser, dat is heel wat om te verwerken, maar net wat je zegt: Kijk maar naar Daisy..
Ook in zware tijden, zijn wij er voor je, juist nu er zoveel staat te gebeuren is het prettig als je wat, in dit geval figuurlijke schouders, hebt om op uit te huilen.
@ Bosbesje, ik snap wat je bedoelt dat je mannetje het ook moeilijk begint te krijgen. Hier is dat hetzelfde. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en nog geen posi test in handen gehad. Je wordt daar soms een beetje verdrietig van.. Maar ja, die posi test komt er echt wel alleen is de vraag wanneer..
We gaan in december het eerste zaadonderzoek laten doen. Dit omdat mijn mannetje momenteel in een zeer drukke periode zit voor zijn werk. Houdt in niet thuis, door de weeks. Aan de hand van die uitslag, gaan wij kijken wat voor ons de makkelijkste keuze is qua gyn/ ziekenhuis/ kliniek e.d.
Vewacht er deze maand en volgende maand dan ook niet te veel van.. En maar goed ook, want heb al 3x in deze cycles mooi of half cervixslijm gehad verspreid over 24 dagen..
Dus ja, het lijf is weer vreemd bezig en dus ook geen pijl op te trekken.. We wachten maar weer af.
Een leuk idee, om elkaar toe te voegen aan fb. Voeg me maar toe!
Groetjes, Marielle Ros-Bruin.
Heb net ff gekeken op fb, blijken er veel meer mensen te zijn die marielle ros heten.. hihi, dus dan maar de gehele naam!