hoe gaat het?

Leuk om elkaar toe te voegen op fb..... Wij zijn al vrienden toch?

@beauty jaa wij zijn al vrienden. Alleen de rest heb ik volgens mij nog niet...

Xx

Hier een beetje een dippie. Rond 19 nu, woensdag waarschijnlijk mijn ei, maar die dag ook een opzwemtest voor IUI, dus de kans dat het deze ronde nog lukt is klein. De volgende ronde heb ik intake IUI, maar ook net weer te laat om die ronde te kunnen starten. Dus als het goed is in december aan de beurt voor een IUI met hormonen.

De zaadjes zijn net onder de minimumgrens (de ene keer qua aantal, de andere keer qua snelheid) en mijn cyclus is kort, mijn hormonen spiegel (progesteron) laag en heb in de drie rondes die ik nu bij de gyn loop al 1 x geen ei gehad, 1 x wel en 1 x onbekend. Terwijl ik wel een zelfde lengte cyclus had en ook een iets oplopend streepje op de ovutest (maar niet kei), dus waarschijnlijk gebeurt dat vaker dat ik geen ei heb.

Ik moet erg wennen aan het idee dat we nu richting IUI gaat en vind het al met al allemaal best zwaar.

Wel blij dat dit soort dingen kunnen natuurlijk, wie weet is het voor ons net dat zetje. En ik heb bij Daisy gezien dat het kan.

gr.
Wenser

@ Wenser, dat is heel wat om te verwerken, maar net wat je zegt: Kijk maar naar Daisy..
Ook in zware tijden, zijn wij er voor je, juist nu er zoveel staat te gebeuren is het prettig als je wat, in dit geval figuurlijke schouders, hebt om op uit te huilen.
@ Bosbesje, ik snap wat je bedoelt dat je mannetje het ook moeilijk begint te krijgen. Hier is dat hetzelfde. Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en nog geen posi test in handen gehad. Je wordt daar soms een beetje verdrietig van.. Maar ja, die posi test komt er echt wel alleen is de vraag wanneer..

We gaan in december het eerste zaadonderzoek laten doen. Dit omdat mijn mannetje momenteel in een zeer drukke periode zit voor zijn werk. Houdt in niet thuis, door de weeks. Aan de hand van die uitslag, gaan wij kijken wat voor ons de makkelijkste keuze is qua gyn/ ziekenhuis/ kliniek e.d.

Vewacht er deze maand en volgende maand dan ook niet te veel van.. En maar goed ook, want heb al 3x in deze cycles mooi of half cervixslijm gehad verspreid over 24 dagen..
Dus ja, het lijf is weer vreemd bezig en dus ook geen pijl op te trekken.. We wachten maar weer af.
Een leuk idee, om elkaar toe te voegen aan fb. Voeg me maar toe!

Groetjes, Marielle Ros-Bruin.
Heb net ff gekeken op fb, blijken er veel meer mensen te zijn die marielle ros heten.. hihi, dus dan maar de gehele naam!

volgens mij heb ik nog niemand op faceboek.
lijkt me leuk mensen toe te voegen.

Sommige mensen zijn al zo lang bezig om een kindje te krijgen. En ik zit al te zeuren dat het de eerste keer waarschijnlijk niet gelukt is. Maar ik heb wel diep respect voor jullie hoor.
Ik heb geloof ik zaterdag mijn ei gehad had toen erge krampen en steken in mijn onderbuik. En mijn man had op dat moment net een storing dus moest ie weg om te werken.

Ik heb al wel regelmatig last van me buik en me borsten zijn ook erg gevoelig maar ik denk dat dat door mijn ei is geweest. Ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ook heb gehad bij onze dochter. Nou we wachten nog 2 weken af op de nod En dan weer met volle moed weer verder met klussen.

Mijn naam is volledig Mariska Meijer- Groenewegen voor de mensen die me op faceboek willen zoeken.

Morgen weer afspraak over hernia waarschijnlijk binne 2 weken operatie.

xx

Ik ben te vinden op laura severin, maar volgens mij kom je dan bij iemand in amerika terecht haha
Dit is de link naar mijn facebook: http://www.facebook.com/laura.severin.9

@snipi er zijn heel veel mariska meijers op facebook dus weet niet welke jij bent. Voeg mij maar toe ;)

Terug
Bovenaan