Hoe gaat het?

Hallo dames,

Wat is het stil op het forum!
Ik was eens benieuwd hoe het iedereen vergaat en of jullie ook al langzaam zijn aan het aftellen?
Ikke wel verheug me echt ontzettend op onze kleine meid en ben langzaam beetje klaar met het zwanger zijn. Ik besef me heel goed dat het een voorrecht is om zwanger te mogen zijn maar ik heb toch wel alle kwaaltjes wat je je maar bedanken kan.
Is jullie kindje al ingedaald of miss begonnen met zakken?

Ik wil iedereen in ieder geval veel succes wensen en sterkte met de laatste loodjes!
 
Hoi Kippelien,

dacht ga toch weer het kijken of er iemand actief is op het forum. De vorige keer in mijn eerste zwangerschap was het veel actiever op het forum..

Ik begrijp wel dat je klaar bent met de zwangerschap.. herken het wel.. Zelf last van bekkeninstabiliteit en al weken thuis. Ben vandaag 32 weken dus nog 8 weekjes.. Vorige week flink geschrokken omdat ik een bloeding had. Dus 's nachts naar het ziekenhuis gelukkig bleek er niks ergs aan de hand.

12 februari echo om te kijken of het kindje al ingedaald is of bezig is met zakken. tot nu toe nog zeker niet want ik voel hem door heel mijn buik heen en is een erg druk mannetje..

Sterkte met de laatste weekjes en hopelijk een snelle en fijne bevalling en een gezonde dochter.

 
hoi hoi, ik ben nu 33 weken en het wordt bij mij ook steeds zwaarder en steeds meer klachten.
afgelopen weekend nog in het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat ik misschien een begin van zwangersschapsvergifteging had maar dat was gelukkig niet het geval, maar de dokter raad mij toch wel aan om aan mijn verlof te beginnen terwijl ik eigenlijk nog wel even door had willen werken tot aan 4 weken voor mijn bevalling.
op dit moment ligt de baby nog dwars dus kijken of ik morgen van de verloskundige hoor of het misschien toch nog gedraaid is
 
Ook ik ben wel klaar met het zwanger zijn hoor. De mentholgel staat standaard in de badkamer want m'n huid kan enorm jeuken op mijn buik. Mijn bekken had er al snel geen zin meer in. Nadeel is dat we op zolder slapen en ik dus altijd op en neer moet traplopen als ik weer eens moet plassen of zoonlief (peutertje) 's nachts wakker wordt. Gelukkig heb ik een hele lieve en zorgzame man die me veel uit handen neemt. Zou niet weten wat ik zonder die kanjer van me zou moeten...

Vorige week de groei-echo gehad. Placenta moest 2cm van de baarmoedermond af liggen en dat was nu 2.1cm dus ik heb echt mazzel! Uitzicht op een keizersnee zag ik niet zo zitten... De baby doet het goed. Is erg (over)actief en tot nu toe lijkt hij niet de afwijking te hebben die mijn andere zoon wel heeft aan zijn urinewegen.

Net gehoord dat de babykamer binnen is dus moet even een afspraak maken voor het bezorgen. Gisteravond het geboortekaartje gevonden. Kleertjes liggen klaar om gewassen te worden. De beide wiegen staan (op onze slaapkamer die waar mijn zoontje in heeft gelegen en in de babykamer het familiestuk van manlief, wieg is al 50 jaar oud). Dus het einde is in zicht terwijl we ons eerst zorgen maakten of alles wel op tijd af zou zijn.

Nog even volhouden allemaal!!
 
Terug
Bovenaan