Hoe gaat ie ermee?

Hallo juli-mama's...

Het is zo stil op het forum, dat ik even nieuwsgierig werd hoe het met jullie allemaal gaat!

Hier gaat het tot nu toe steeds beter, misselijkheid neemt af, bloeddruk weer iets omhoog en bandenpijn wordt minder... Merken jullie al iets van het feit dat je nu richting (of al over)de 16 weken bent?

Ik ben vandaag precies 14 weken...
Voel me een stuk beter. niet meer zo misselijk! En toch ook iets minder moe..

Maar ik voel me ook wel een beetje onrustig.. Over 2 weken weer een echo.. En in de tussentijd niet zoveel.. ik wil zo graag iets doen ofzo! haha
En omdat je het nog niet kan voelen en ik ook nog niet zo hard groei...
Wordt er een beetje onrustig van..
Nu heb ik op dit moment ook geen werk.. dus buiten de kids niet echt afleiding..

Voelen jullie het kindje al?

hallo,

ik ben nu 13 weken en 2 dagen dus de misselijkheid is nu af genomen alleen nog wel moe. en steeds meer last van maagzuur maar dat was bij mijn eerste ook. heb al een behoorlijke buik maar ik ben blij als ik de kleine ga voelen. de echoscopste zei dat ze aan de ligging van de baby wel dacht dat ik hem vroeg zou voelen dus ben benieuwd. hopelijk hoef ik nog maar een maandje te wachten! 10 maart de 20 weken echo! we kunnen niet wachten , maar van de andere kant ook wel raar omdat je dan al op de helft bent, en ik wil er toch zo veel mogelijk van genieten want hoogstwaarschijnlijk is dit onze laatste zwangerschap.
toch wel een beetje een enge gedachten?

groetjes lotte

Ben vandaag 14 wkn en 1 dag. Gisteren bij de verloskundige voor de eerste keer het hartje gehoord. Mijn oudste zoon vond dat super!
Ik ben erg misselijk geweest, maar dat wordt iets beter. Krijg ook al last van maagzuur.......
5 maart krijgen wij de 20wkn echo, daar kijk ik wel naar uit. Deze keer kiezen wij er ook voor om te weten of het jongen of een meisje wordt. Mijn gevoel zegt heel sterk dat het weer een jongen wordt, maar wie weet........
De bekkenproblemen worden er niet beter op, ben gedeeltelijk ziek gemeld voor mijn werk en probeer 14 uren per week te werken.

groetjessss

Hoi hoi,

Ik ben vandaag 14 weken en 3 dagen en ik voel me goed, voel alleen af en toe mijn onderrug.
Ben dinsdag naar de verloskundige geweest en dat ging ook goed, lekker naar de kleine geluisterd, wat is dat toch mooi!!!
Ik heb ook op vrijdag 5 maart de 20 weken echo, en dan komen we er ook gelijk achter of Onze dochter een broertje of zusje krijgt.
Ik heb trouwens echt geen voorgevoel, de ene halft van fam en vrienden zegt dat het weer een meid word de ander gaat voor een jongen.
We zien het wel, als het maar gezond is, is het aller belangrijkste!

Greetz Chantal

Hoi hoi,

Morgen ben ik 17 weken en het gaat heel goed.
Mooi buikkie al en dinsdag was de controle prima.

Op 19 feb heb ik een echo dus het is wel weer leuk om de kleine te zien! Maarruh...het geslacht willen we niet weten dus daar moet de vk maar omheen gaan haha

Sammie

Hey,

Ik ben nu bijna 15 weken. Eerlijk gezegd gaat het niet zo goed. Kan bijna niet lopen wegens m'n bekken. Daardoor kan ik ook niet slapen. Daarnaast heb ik veel last van m'n buik. Maandag weer naar de vk, dus even aankaarten.

Wij hebben 25 februari de 20weken echo

Groetjes,
Raeven.

ik en 15 weken en 5 dagen voel me heel goed, heb net nieuwe lingerie geshopt, 3 maten groter dus was wel nodig, hopelijk blijft het nu zo............

geen klachten en hoop dat ik het zo mag blijven doen, begin nu langzaam ook toe te zijn aan positie kleren, maar een deel pas ik nog wel

morgan ga ik met een vriendin op stap voor kleren hopelijk kan ik slagen.

grz

Terug
Bovenaan