Hoe gaat ie ermee?

@ Annike, Leuk :D shoppen! Haha nou ik zeg het nu wel zo enthousiast maar op het moment niet altijd een pretje.. hoop dat het jou wel goed af gaat natuurlijk :) Ze hebben wel overal een beetje uitverkoop, ook met de positiekleding... ik heb ook al wat leuke dingetjes kunnen scoren bij de Miss Etam en de Prenatal...

@ Reaven, He wat balen zeg! Zeker die nachtrust kan je op het moment zo goed gebruiken...tenminste merk ik bij mezelf wel :)
Nu heb ik zelf pas een baby Belt gehaald, om op mijn werk te dragen. Wel best prijzig in aanschaf dus ik was erg aan het twijfelen... maar ja het staan en heen en weer lopen ging gewoon niet meer (nog niet eens over het sjouwen dan) en ik moet eerlijk zijn dat ik heel happy ermee ben! Werkt prettig en ondersteunt goed. Maar ik had niet zo'n pijn dat ik er niet van kon slapen, en ook echt alleen op mn werk... Dus ik zou het zeker even aankaarten als ik jou was...Maar misschien een tip?

O en nu drukte ik al op versturen... maar natuurlijk iedereen veel plezier bij de komende echo's! Hopelijk weer heerlijk genieten van de kleintjes :D

Wij mogen 22 februari weer, 20 weken echo!

Ik heb het nu al zo'n 4 jaar en heb verschillende bekkenbanden. Mijn bekken staat zo scheef dat dit niet met een band te verhelpen is of verlichting geeft. Zal eens googlen op die Baby Belt, dank je wel.

hoi,
hier ging het eens tuk beter,me bi bleef nog wel.fysio helemaal blij.
maar opeens BAM daar was de bi ( bekkeninstabiliteit).het komt nu met de zelfde gang weer terug.heet was de rechterkant.ik sta ook te veel op rechts,nu moet ik daar op gaan letten.
maar sinds vandaag slaat het over op links.niks gek gedaan,kappertje geweest,kado gekocht en boodschapje gedaan en hup daar is ie pijn weer.
ik heb nu andere fysio speciaal voor me bekken.doordat zei weet hoe erg het was en hoe graag ik toch me werk wil doen ( de zorg).moet ik uit voorzorg halve dagen gaan werken.ook mede omdat ik nog 2 kids thuis heb,maar als het zo door gaat ben ik binnen paar weken weer thuis.
heb er aantal dagen moeite mee gehad.
je moet weer balans zien te vinden.alles moet in etappe gedaan worden,dit moet je wel accepteren en dat niet gemakkelijk.
me huis staat op zijn kop,me was mega hoog en je kan niks.omdat ik kapot ben van de dagen daarvoor werken.zodra ik was aangezet had moest ik alweer rusten.
aaaahhh moet nog wel aantal weken.
is het al voorjaar??????
dan is niet zo erg als ik thuis ben.
wordt ggek van de jeuk zeg.nooit zo erg gehad.
me rug,benen en borsten.jullie ook ????
gr marjan

heey marjan,

ik heb ook last van jeuk gehad rondom mijn borsten! had ik bij de eerste helemaal geen last van en nu zijn ze super gevoelig, jeuk en schraal echt heel vervelend. onder mijn borsten is ook helemaal een rode rand te zien. de jeuk is nu weg maar schraal blijven ze wel ondanks zalf smeren.

groetjes lotte

hoi lotte,
ja enige wat je kan doen is smeren.smeer me gek onderhand.kijk als je nou even op je rug jeukt is niet zo erg.je heb bezoek of op je werk en opeens stik je van de jeuk onder je borsten.leuke plek!!!
hoop dat het minder wordt.
dinsdag weer naar de verloskundige is alweer 5 weken voorbij.hierna dacht ik nog een keer 5 weken dan gaat het al minderen.nog 2,5 week dan ben ik op de helft.
gr marjan

Terug
Bovenaan