hoe gebruik je de druppels van vsm, cinababy

hallo

n.a.v de berichtjes die ik hier heb gelezen hebben we voor onze sophie de druppeltjes van vsm gehaald cinababy...

gisteren me begonnen..

maar mijn vraag is..

hoelang duurt het voordat het gaat werken.. ik neem aan niet direct omdat het homeopatisch is..

hoe dienen jullie ze toe

en hoevaak per dag geven jullie ze

en geven jullie ze elke dag  
 
hoelang mag je ze gebruiken


tuurlijk zit er een gebruiksaanwijzing bij, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen..

liefs tobi
 
hai,

ons eerste kindje van nu twee en half reageerde er heel snel op   en de tweede van 5 weken niet echt ik geef het elke keer als hij krampjes heeft op z'n speen maar deze is geen spenen kind.

sterkte
 
ik gaf ze eerst tegen de kramp, nu omdat Mirne ze lekker vindt. Die vitamine D is heel vettig, die vindt ze vies, dan doe ik de vitamine K er achteraan, die smaakt nergens naar. En dan nog wat cinababy, die smaakt lekker naar anijs.

Ik druppelde die drupjes gewoon als ze lag in haar mond. Tegen haar onderlip of op haar tong. Als je ze op haar bovenlip laat vallen glijden ze namelijk via haar gehemelte zo haar luchtpijp binnen, dat is echt zielig. Nu ben ik met haar aan het oefenen dat ze ze van een kleine plastic lepel krijgt, dat vindt ze echt supergrappig en interessant.

Ik ga die cinababy tussen alle voedingen in. Nu (samen met de vitaminen dus) maar 1x per dag.

Barbara
Mirne is nu bijna 12 weken
 
Ik geef ze al een paar weken  2  a 3 keer per dag (in het begin iets meer)  gewoon met een theelepeltje. Gaat prima.
Volgens mij begon de werking na een paar dagen. Maar tussendoor heeft ie ook nog wel last van krampjes gehad dus helemaal voorkomen kan toch niet denk ik.

Het potje is nu bijna leeg en ik wil er dan eigenlijk mee stoppen want om er nou de hele tijd mee door te blijven gaan lijkt me ook niet goed.

Op het cb zeiden ze trouwens dat ik er tot 3 maanden mee door kon gaan omdat het vrij onschuldig was en ze na 3 maanden over de meeste krampjes heen gegroeid zijn (maar ik heb wel een stel musten op het cb dus die vertrouw ik ook niet altijd)

Hij is nu 9 weken dus ik maak het potje gewoon op en dan stop ik er mee.

 
Ik gaf het haar alleen als ze krampjes had, en dat werkte goed.
Ben daarna op abc dphilus gegaan en dat  werkte beter.

Groetjes Ilse en Danique
 
Hoi

Ik heb bij mijn opleiding van geneesmiddelen geleerd dat het beste is om homeopatische geneesmiddelen een half uur voor de maaltijd in te nemen, dus niet de druppels door de voeding te mengen, dan is de werking niet zo sterk. Ik doe gewoon 3 druppels op een theelepeltje. Omdat het lekker zoet is nemen ze het wel in. Het is altijd zo met homeopatische geneesmiddelen dat de kwaal in eerste instantie erger wordt en na een paar dagen zijn werking gaat krijgen. Even volhouden dus. Ik zou niet stoppen met de druppels, ook als je denkt dat de krampjes over zijn. Ik heb dat laatst wel gedaan en de krampjes kwamen gelijk terug. Omdat het homeopatisch is kan het echt geen kwaad om ze te blijven gebruiken.
Ook meng ik mijn voeding nu. Bij 90cc water 2 schepjes Friso Normaal en 1 schepje Friso comfort. Iedere dag gaat het wat beter. Succes Ellen
 
ik geef de druppeltjes 3 keer per dag.ze heeft niet zo heel veel last van krampen dus geef ik ze niet vaker.Mila is heel gulzig daarom geef ik ze.ook een beetje ter voorkoming.ik las idd dat na een week of twaalf de krampjes vaak over zijn.dan werkt het spijsverteringstelsel al beter.ik doe de druppeltjes ook via haar onderlipje naar binnen.al sabbelend komt het dan in haar mondje.succes ermee.liefs piewie
 
Terug
Bovenaan