hoe gevierd of nog vieren?

A

Anoniem

Guest
ik lees hier over uitnodigingen enz,,,
maar daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht ofzo
houden jullie het allemal heel groots ofzo?
Ben wel benieuwd hoe jullie de verjaardagen hebben gevierd of gaan vieren.
Mischien kan ik ideeen opdoen.
groetjes piewie

Hey Natalie,

Dean is pas 5 oktober jarig, dus hier nog geen echte voorbereidingen. Ik ben ook al ideetjes aan het opdoen. Ik heb in ieder geval al slingers, balonnen  en een muts. Ik ga bij de Hema de uitnodigingen bestellen met een foto van Dean op de kaart. En ik ga in ieder geval zelf een taart maken. Misschien kun je wat ideetjes opdoen bij de volgende site's:

www.taartenwinkel.nl
www.vanharte.nl
www.kinderverjaardag.info
www.jarigejob.nl
www.knutselfrutsel.net

Groetjes,
Nelly.

Hai piewie,

Het lijkt allemaal heel wat bij ons, o.a. met die uitnodiging maar dat komt alleen omdat ik een handige man heb, ha ha!

Wij drukken de uitnodiging ook maar 10x af! De opa's en oma's, oom en tante, 2 vriendjes van Jente en 2 vriendinnen van mij nodigen wij uit.
Anders denk ik dat het veel te druk wordt voor die kleine man.
Verder bestel ik een foto taartje en heb slingers en balonnen. Wil gewoon normaal wat te drinken, een paar chippies op tafel en wat te snoepen voor de kleintjes.
Daar blijft het bij ons bij.

Groetjes Fennie en Jente

Wij hebben het heel groot gevierd met wel ruim 70 man (bij die 70 zaten ook kinderen bij) Werner Zijn fam is heel groot en al onze vrienden uitgenodigd en  mijn familie.
Ze word maar 1 keer 1 dachten we en dat gaan we gelijk goed doen.
Volgende keer zal ik het niet zo groot houden maar het was echt super gezellig
We hebben gebarbequed en we hadde nasi en bami, stokbrood lekkere hapjes.

Dus was echt een smul festijn hier
Ik was echt   benieuwd hoe Danique zou reageren met zoveel mensen, maar die heeft echt de dag van haar leven gehad en was niet moe te krijgen.

Ik heb haar echt op den duur op moeten pakken en in haar bed gelegd omdat ze bleef spelen en lachen.
Maar toen ze in haar bed lag, sliep ze meteen.

Dus wij hadden hier geen problemen met dat het te druk was en iedereen heeft genoten en vond het heel erg gezellig.

Liefs Ilse mv Danique

Ik vind het geweldig de tips die ik soms opdoe! De feestmuts......!!! En de uitnodigingen vind ik ook wel heel gaaf hoor!

Wij gaan wel met de hele familie BBQ-en, lekker gezellie! En een leuke fototaart wil ik ook wel hebben, helemaal voor Thomas zelf om heerlijk op te peuzelen, knijpen, kneden en weet ik nog al wat...

-X- Marieke

Ik orienteer me ook nog, doe veel ideetjes op hier op het forumkippenhok, op internetsites, en van horen zeggen. Ben geloof ik al 3 keer van thema veranderd, maar een fototaart komt er zeker!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Wat wij gaan doen is een mooie foto maken van kahlyn en daar zelf uitnodigen van maken. Hebben we bij jaycee ook gedaan er viel toen net een week voor haar 1e verjaardag sneeuw en dat was toen een echt supermooie foto. Nu iets verzinnen of zoiets wat hier eerder al te zien was met van baby tot nu. Die was echt heel erg gaaf.

Wat ook heel erg leuk is en wat ik zeker weer ga doen is een mooi schriftje kopen en daarin iedereen die op haar verjaardag komt een stukje in laten schrijven over hoe het afgelopen jaar is geweest en een wens voor de toekomst.  Bij het schriftje leg ik dan verschillende kleuren pen en stickertjes voor de crea bea onder de gasten. Ook plak ik daarin de verjaardagskaarten. Heb ik bij jaycee d'r eerste verjaardag ook gedaan en de kaarten die ze op de volgende verjaardagen kreeg heb ik daar ook bij geplakt. En het is zo leuk om terug te lezen. En een leuke herinnering.

En natuurlijk veel heel veel versieren.

Succes alvast.

grt nathalie (mv jaycee 11-01-04 en kahlyn 23-08-06)

ik ben er nog niet uit over hoe we Lorenzo's
verjaardag vieren aan de ene kant denk ik een grote
verjaardag want hij wordt maar 1x 1jaar maar of Lorenzo
dat zelf zo leuk vindt hij beseft het denk ik niet eens
en de taart die maak ik zelf lorenzo is dol op fruit
dus we nemen een zachte taartbodem vullen met
een laagje fruit(zijn favo potje aardbei banaan) slagroom
erop kaarsje en dan kleien maar
tja en verder nog even over nadenken

we hebben dan wel een nieuw huis grote tuin misschien mooi
weer(hoop ik) dus wie weet een tuinfeest

groetjes