hoe gevierd of nog vieren?

Ik heb gewoon van die gekochte uitnogingen geschreven.
Omdat veel mensen van ver komen vieren we het in het weekend.
Op de dag zelf heb ik een kleine taartje bij de hema gebestelt, gaan de slingers op en krijgt ze ons cadeau. Verder maak ik ook een muts ( tja als ex kdver kan ik dat niet laten haha)
Op de dag van het feest zijn   de mensen welkom tussen 10 en 12 en tussen 14 en 17.
We hebben dan een grotere taart met tekst, muts gaat weer op. Op de tafels zet ik kinder lekkers (spekjes, rozijnen) ik maak snoepzakjes voor de kinderen en draai wat verjaardagscd's ( ik heb van die mega foute met kinderkeeltjes die er is er 1 jarig politiek correct zingen En dan is het feest! Vaak maak ik voor de avond een pan soep voor de mensen die van ver komen of we halen chinees.

Hoi Piewie,

Aanstaande zondag wordt ons meisje 1 jaar en dat gaan we heerlijk vieren.... Maar wel overzichtelijk (voor ons én voor haar haha). We hebben onze familie uitgenodigd (geen uitnodiging, gewoon gesproken of gebeld)  en een paar goede vrienden, dus ik denk dat we met ongeveer 30 mensen zullen zijn inclusief kinderen..... Een taart heb ik besteld via Hema.nl (met foto van Sophie), en voor de rest: slingers, ballonnen, stoel versieren, Dé muts van xenos, en cadeautjes natuurlijk. Onze Sophie is een gezelschapsdier, die vind al die aandacht prachtig. Met Gijs (die een stuk minder outgoing was op die leeftijd) heb ik het destijds een soort van opgeknipt: op vrijdagochtend een feestje met kindjes en mama's en op zondag de familie. Dat was voor hem overzichtelijk en daar genoot hij enorm van.

Dus, iedereen doet het op zijn eigen manier en iedereen geniet enorm! En die eerste verjaardag is gewoon heeeeel speciaal, vooral ook voor jezelf (want wat had je het zwaar een jaar geleden en wat was je blij..). Succes met de voorbereidingen en geniet van je kleine!

Groetjes, Susan mv Gijs & Sophie

hallo,
kaylin is aanstaande zaterdag jarig.
en wij hebben uitnodigingen verstuurd, de mensen zijn bij ons welkom van 1 uur tot 5 uur.
daarna gaan we lekker met zijn 3en uit eten.
we hebben een grote taart van de teletubbies besteld.
ik heb er echt wel zin in.
wij hebben een hoop versieringen gehaald van de prinsessen van disney.
groetjes sylvana

oh ja en er komen ongeveer 20 mensen, familie en wat vrienden.
groetjes sylvana

Nog 2 weekjes en dan is het hier ook feest!

Ik heb zelf uitnodigingen gemaakt, van hello kitty.
wat vrienden en familie komt er van 14.00 tot 18.00.
(denk zo'n 20-25 mensen)

ik ga een taart bestellen bij de hema, met foto van Merel erop.
Een grote voor 30 personen, die laat ik niet door merel opeten hahahaha
ze krijgt daar gewoon een stukje van waarme ze mag kliederen.

het huis versieren we natuurlijk, maar verder geen grote toestanden.
zo'n dag is al zo druk voor de kleintjes.

ik heb er echt zin in!

Terug
Bovenaan