Hoe ging dit bij jullie?

Ik ben waarschijnlijk het vruchtje na bijna 12 weken verloren in de wc. Het placenta had ik wel opgevangen. Maar ik verloor al bijna 2 dagen best grote stolsels voor dat de miskraam echt op gang kwam. Ik kreeg vrijdag bloedingen en maandagavond daarop ben ik het verloren.
Ik heb heel veel op de wc gezeten ik kon het bloed gewoon niet opvangen zoveel was het. Ik weet niet echt wat weeen zijn omdat het ons eerste kindje zou worden, maar mensen zeggen dat de krampen dus voelen als weeen.
Jeetje wat was dat erg. Ik had vanaf half 8 al vreselijke krampen en pijn in mijn buik, rug en zij. En om 12 uur kwam het er dan uit. De laatste 20 minuten kwamen de krampen zo snel achter elkaar en steeds met golven bloed dat ik een emmer heb gepakt om niet steeds naar de wc te hoeven lopen. Zo kon ik dan tussen de krampen nog even op de bank liggen. Door die emmer heb ik dan wel de vruchtzak op kunnen vangen. Dat was dan nog wel een gelukje zeg maar. Zo kon de vk zien of alles was meegekomen. Ze zei wel dat een miskraam meestal in 1en komt. Dus de vruchtzak met vliezen en het vruchtje. Maar bij mij waren de vliezen dan al eerder gebroken en daardoor is het vruchtje waarschijnlijk met het wc water weggegaan. Wel heel jammer vindt ik dat. Als ik foto's zie van hoe het er ongeveer uit gezien zou hebben, dan had het toch echt al herkenbaar zijn geweest.
Ik had nu in ieder geval toch 'iets' wat ik dan maar begraven heb (vruchtzakje) dat kon ik ook niet echt zomaar in de vuilnisbak of door de wc spoelen. Toch symbolisch wat gedaan en dat geeft wel wat rust.
Ik hoop dat jullie allemaal snel weer zwanger mogen worden (en ik zelf natuurlijk ook).
Sterkte in ieder geval!

Terug
Bovenaan