Hoe groei jullie baby??

Heey dames,

Ik ben benieuwd hoe jullie baby groei??
Ik heb een week geleden een groei echo gehad.
En daaruit bleek dat ik 1 week en 3 dagen voor op schema liep.
In het begin zeiden ze dat de baby achter ging lopen i.v.m. maar 2 bloedvaten in de navelstreng waar er eigenlijk 3 horen te zitten.
Ik moet dan ook niet raar kijken of mijn baby kom in juli al. Wat is dat spannend zeg.
 
Oeh spannend zeg! Onze kleine lag de laatste keer met controle zo'n 2 weken voor qua groei. Maar volgens de VK kon dat ook zijn omdat hij/zij een groeispurt doormaakte... Volgende week weer controle, mocht de kleine dan nog wat te groot zijn krijgen we een echo om te kijken of de uitgerekende datum wel klopt! (wat ik stiekum eigenlijk hoop ;))
 
Ik ben gister weer bij de VK geweest en lig blijkbaar mooi op schema. Ben nu 30 weken en 4 dagen. Het lag gister met het hoofdje naar boven, dus moet nog wel ff draaien de komende weken. Geen groeiecho nodig vooralsnog!
 
ik heb gisteren de groeiecho gehad.ik was toen 31weken maar de echo gaf 32 weken en 1 dag aan.
zou lekker wezen een weekje eerder maar het komt wanneer het komt hihi.
wel volledig ingedaald al dus dat is alvast een pluspunt.
 
Ons beebje ligt ook op schema, ben benieuwd hoe t verder gaat, bij de 2 oudsten werd in de laatste weken gezegd dat ze (te) klein waren, om vervolgens met een gewicht van 3700 en 3960 ter wereld te komen, hoezo klein, hahahaha.

 
Groeiecho..? Dat is bij ons niet normaal geloof ik... Ik krijg alleen met 32 weken nog een echo wegens de voorliggende placenta... Krijg je een groeiecho alleen in speciale gevallen?
 
Ik heb er toeallig twee weken geleden bij de verloskundige gevraagd en het is op dit moment een discussiepunt of het wel of niet standaard gedaan moet worden, bij hen wordt het alleen bij twijfel gedaan en bij mij niet dus... ook wel weer een goed teken natuurlijk :)
 
Hier in Duitsland krijg ik bij ieder bezoek aan de arts een echo. De laatste was met 28 weken (ik mag volgende week weer, met 32 weken) en toen liep het kindje ongeveer 3 weken voor op schema. Dit betekent niet dat ik eerder ga bevallen, maar dat we "gewoon" weer een groot kindje krijgen. Ons eerste kindje was met 13 dagen te laat 4050 gram en onze tweede met maar 3 dagen te laat 4100 gram. Zoiets zal het dus wel weer worden, al heb ik wel sterk het gevoel dat ik nu weer wat eerder ga bevallen.
 
Terug
Bovenaan