Hoe groei jullie baby??

Bij ons is het standaard dat je een groeiecho krijgt, heb er in mijn geval eentje bij 27 weken gehad, gister weer een bij de gynaecoloog en over 2 weken weer bij de vk, dit vanwege de ruime hoeveelheid vruchtwater. Kindje was nu volgens gynaecoloog 1345 gram en zou met de geboorte rond de 8 a 8,5 pond zitten, pfffffff, ben benieuwd!;) Hoor heel vaak dat ze het echt ver mis hebben, dus moet het eerst eens zien, haha.
 
Ik heb het idd ook aan mijn VK gevraagd, want had me wel ff leuk geleken, nog een echo haha.
Helaas is het nog niet de standaard, alleen als ze denken dat er iets afwijkends aan de hand is. Dus eigenlijk alleen maar positief dat ik er niet een nodig heb, maar zou af en toe nog wel ff willen kijken :)
 
Zo zie je maar dat het bij iedere verloskundigepraktijk weer anders is he, bij ons hoef je ook niet op de weegschaal wat bij sommigen weer wel moet.. Ach ja, ik geef er niet om;) Ben intussen de echo's al wel gewend, over 2 weken wordt het de negende dus heb er echt veel gehad, er was steeds wel iets niet goed (dachten ze) maar gelukkig bleek het achteraf allemaal in orde te zijn.. Nu toch over 2 weken waarschijnlijk de laatste keer ons kleintje bekijken via het echoapparaat, volgende keer dat we het zien is het live zullen we maar denken!:)
 
Maar jullie die meer dan 3 echo's hebben gehad, zijn jullie medisch?
want ik krijg binnenkort ook een groeiecho. Maar dat doen ze om te zien hoe de baby groeit en of alles nog op de juist plek zit enz.
Ik zou aan de ene kant wel blij zijn met zoveel echo's hoor, want dan kan je je baby tenminste elke keer zien...
 
Ik beval als het goed is gewoon thuis hoor, maar omdat het iedere keer wat was heb ik zoveel echo's gehad, ze hielden het gewoon goed in de gaten. Zo ook de laatste keren ivm m'n vruchtwater, eerste keer bij de vk, die twijfelde dus doorgestuurd naar de gyn. en nu dus de volgende controle weer bij de vk en doen ze nog een extra check, ook omdat ik dan nog maar 30 weken ben en ze normaal dan pas de groeiecho doen. Het is idd best leuk om zoveel echo's te krijgen, alleen de reden erachter niet zo, maar als er dan toch niks ergs aan de hand blijkt te zijn ben je weer gerustgesteld!
 
Terug
Bovenaan