Hoe groeien jullie kleintjes? Bij t cb geweest.

Hoi,
Ik ben net bij t cb geweest en Nooya is nu precies 9 maanden en weegt 7180 en is 67 cm lang.
Ik ben benieuwd hoe dat bij andere kindjes van rond die leeftijd is.
Nooya is wel aan de kleine kant maar nog prima voldoende.
Nooya is in 2 maanden 190 gr aangekomen. Is dat een beetje gemiddeld naar jullie idee?
Groetjes

Hoi,

wij gaan volgende week donderdag. Met veel moeite kunnen regelen (hij is vrijdag 9 maanden dus we willen hem dan zien). Ik gezegd dat ik er geen zin in had om op de verjaardag van mn oudste om half 9 op het CB te zijn... Moeilijk moeilijk moeilijk, toch gelukt dus hier volgende week nieuws. Hoe zwaar was Nooya bij de geboorte? Als ze hun eigen lijntje maar volgen en tevreden zijn he?!

groetjes Natasja

Ik moet 24 januari, ben benieuwd wat hij gegroeid is want het is een hongerlapje en ik ben zelfs weer meer eten gaan geven om uit te sluiten of hij s;nachts misschien vervelend is van de honger of dat het toch nachtmerries of tanden zijn
Want hier nog geen tand in z'n mond

Roosmarijn mag dinsdag weer naar het CB. De vorige keer was ze 71 cm en woog ze 8930gram. Toen was ze dus 7 en een halve maand. Dus ben benieuwd hoe het nu weer is. Ook hier nog geen tand te zien hoor. Nou ja, wel twee witte plekjes, maar daar blijft het bij.

Roosmarijn is van woensdag tot vrijdag overdag bij de oppas. Op woensdag en vrijdag haal ik haar om 13 uur ongeveer op maar op donderdag is ze er tot 4 à 5 uur. Vorige week heeft ze op 2 uur na de hele donderdag daar geslapen. Vervolgens is ze de dagen daarna bezig om weer haar eigen ritme te krijgen en op dinsdag had ze haar eigen ritme weer terug en nu begint de week opnieuw. Hebben jullie hier ook ervaring mee? En misschien tips?

Liefs,

Joost woog bij negen maanden 7700 gram en was 73 cm. De groei is niet volgens zijn lijntje, maar nog niet zorgwekkend. Ach, mijn dochter groeide ook niet volgens haar lijntje en das ook allemaal goed gekomen.

wij hoeven de 26e pas naar het cb. ik ben wel benieuwd eigenlijk! Tot nu toe zit ze met haar lengte ver boven het gemiddelde en met haar gewicht net onder het gemiddelde. Maar dat was niet erg, en ze is altijd vrolijk dus ik maak me ook niet echt zorgen.. meer eten krijg ik er ook niet dus.. Al heb ik wel het idee dat ze nu ze vast voedsel eet wat meer vet op d'r armen en benen krijgt.. bij 7 maand was ze 70,5cm en 7870gram.

jeeetje.. yuri was met 8,5 maand 72 cm en 9710gram.. een lekker klein dikkertje dus! maak me dr nie druk om.. zn vader was met n jaar 15 kilo.. haha.. gaat er vanzelf weer af als ie gaat lopen..

Terug
Bovenaan