Hoe groeien jullie kleintjes? Bij t cb geweest.

Tim was twee weken geleden (ruim 8 maanden) 8200 gram en 73 centimeter. Hij zit altijd onder het gemiddelde, maar volgt wel zijn eigen lijntje. Nu hoef ik 1 maart pas weer, dus dan is hij al 10 maanden.
Het eten (en drinken) is af en toe een behoorlijk gevecht, zie mijn topic bij forum 'Voeding'....

Hallo,

Wij gaan volgende week maandag. Vandaag is hij precies 9 maanden. Met 7 maanden was hij 8,5 kg en 71,5 cm. Hij is nu wel achter elkaar verkouden / oorontsteking, dus misschien is hij minder gegroeid dan anders. Ik ben benieuwd, we zullen wel zien..

Wij gaan zo, wel spannend aangezien ik wel het idee heb dat hij niet zoveel gegroeid is. (vorige keer qua lengte en hoofdomtrek nauwelijks) Maar ja, wat doe je eraan? Kind eet goed, is tevreden...

We horen het wel!

groetjes Natasja

Hoi,

Wout was gelukkig goed gegroeid nu. Hij weegt op enkele grammen na 8 kilo en is 69 cm. Ook zijn hoofdje was nu weer gegroeid en hij zit weer terug op zijn eigen lijntje. Goed nieuws dus!

groetjes Natasja

Roosmarijn blijft ook mooi op haar eigen lijn. Ze is nu 72,5cm en weegt 9480 gram. Ze deed heel erg haar best daar. Dus ik was een trotse mamma. Ze ging lekker brabbelen en was lekker aan het spelen. Super! Nu in maart voor de prik weer. Dan is ze al weer 11 maanden. Wat vliegt de tijd!

Anouk is nu 9,5 maand. Vandaag bij CB geweest: 66,5 cm en 6815 gram! Anouk is op 6 weken tijd 1,5cm, gegroeid en 470gr bijgekomen. Ze groeit in haar eigen curve goed. We mochten zelfs de middagfles weglaten zodat ze dan fatsoenlijk haar avondeten opeet. Nou, dat heb ik gemerkt vandaag: hele potje leeg! (olvarit 8-12 mnd)Dat was normaal met moeite een half potje. Alleen is de papfles er nog niet eens voor de helft ingegaan. We moeten nu weer even in een ander ritme komen. En zi is wat miemelig ivm doorkomen van de bovenste tandjes. De eerste is sinds dit weekend al door, de tweede komt eraan! Tandjes beneden had ze al een tijdje. Daaraan vooraf is ze ook miemelig en verkouden geweest met veel gekwijl.
Leuk hoe ze babbelt en knottert! Spelen, kruipen, ontdekken, kraaien, zitten, staan... het gaat zo snel!

Soraya was bij de 9 maanden controle 71 cm en 10 kg. Qua lengte is ze op de -1 lijn, en qua gewicht bijna op de +2 lijn...een kleine boeddha dus....
Maar wel erg tevreden. Kruipt erop los. Trekt zich op aan de spijlers om te staan loopt met 1 hand los. Dus dat is allemaal wel oké. Wie weet nu ze meer kan bewegen, dat ze niet meer zo snel aankomt?!?

Terug
Bovenaan