Hoe groeit jullie buik

Ik heb al een jochie en een meid enhad daarbij ook dezelfde buik; dan kwam eerst de buik en dan ik :s en naar voren dus,net als nu. Tis nu weer een jongen. Wel in vergelijking met de andere twee is deze buik zooooo groot, ik lijk wel 6 maanden!

Hoi!
Ik groei enorm hard! Heb de omtrek gemeten en ben nu al zo dik als de vorige 2 keer bij 5 maanden!
Mijn buik lijkt nu naar voren te groeien. Al weet ik het niet zeker hoor.

Bij mijn dochter was ik rondom dik en bij mijn zoon zat mijn buik alleen aan de voorkant. Duidelijk verschil dus!

X

Hoi hier ook een dikke buik naar voren maar of het nou een meisje of een jongen wordt blijft nog even geheim. Ook heb ik mijn buik opgemeten en doe dat vanaf nu elke maand. Heb alleen nog geen foto's genomen hoe dom..... ben 97cm gemeten over navel heen. Ook zeggen veel mensen die mij zien of ik al op het end loop?! En als ik vertel dat ik nog maar 21 weken ben kijken ze verbaast....hihihihihi

Ik groei naar voren, verder ben ik nergens aangekomen. Maar de baby wilde niet dat wij wisten wat het is, want het lag met de beentjes gekruisd bij de 20 weken echo...

Maar mijn gevoel zegt een meisje. Dus dat klopt weer niet met de voorgaande berichten, ach we zullen het zien...

Oh en bij mij kun je er echt niet meer omheen, ik ben zwanger! Maar goed ben nu ruim 21 weken.
Ben ook best klein, met korte rug, dus weinig ruimte voor de baby, dus gaat sneller denk ik!

Groeten Linda

nou mijn buik is gewoon grooooooot tegenover mijn vorige zwangerschap.ik ging nu eerst de breedte in en nu begin ik echt na voren te dragen in een punt net zoals bij mijn zoontje en dit keer is het ook een zoon! in verhouding van mijn vorige zwangerschap en die nu is mijn buik nu al zo groot als dat ik bij mijn zoontje met 30 weken had..ben benieuwd hoe hij nu gaat worden hihi.

Terug
Bovenaan