Hoe groot en hoe zwaar zijn de baby's nu?

quote: daan 77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-09-2007 23:34:37'));

even nog een keer ging niet helemaal goed

naam
leeftijd
lengte
gewicht

stijn
14w
64,5
7.522

vera        
13+4        
60
6.330                

Finn
9w
57
5995

Finn is nu alweer 10,2 week Maar recent gewicht nog even niet bekend. Maar het iseen lekker bolletje.Da's ook zijn bijnaam!

XXX Yvet

hoi,

Vandaag naar cb geweest. Lucas is 8 weken oud, 63.5 cm lang en 7300 gram zwaar.
Als ik op het cb zit lijkt het net of ik een reuze baby heb. Mensen schatten Lucas ook een stuk ouder haha

Groetjes

Jeetje, ik zie allemaal baby's van 8 en 10 weken die groter en zwaarder zijn dan Lotte.

Lotte is op 10 sept naar het consultatiebureau geweest.

18 + 5                5700 gram en 57 cm.

Ze zit hiermee onder de onderste groeicurve. Heeft ze altijd al op gezeten, zelfs al tijdens de 20 weken echo. Ze groeit wel volgens de curve, alleen er onder. Wel raar om te lezen, want wij vinden haar al zo groot.
Maar ja, ze was ook maar 45 cm en 2750 gram bij de geboorte. Klein poppetje.

Groetjes, Marisa

Hallo,

Mijn zoontje is vandaag gemeten en gewogen, hij is nu 7weken en 4 dagen.
4015 gr en 54 cm

groetjes sylvia  

Ben vandaag naar de consultatieburau geweest.

mohammed is 8 weken oud en weegt 6470 en de lengte weet ik niet.   Hij doet het harstikke goed en geef nog steeds borstvoeding.

Hij is echt een dikkertje

groetjes loubje

Daantje is afgelopen vrijdag naar het consultatiebureau geweest. Ze weegt nu 5020 gram en is 60 cm. Ze is nu goed aan het "bij-eten", want de weken na haar geboorte is ze helaas nogal afgevallen. Maar dat is ze nu ruimschoots aan het inhalen,hi,hi,hi. Ze komt gemiddeld een half pond per week aan, dus we mogen niet klagen!!!

Groetjes Linda, moeder van Daantje (05-07-2007)

Hallo allemaal.

Ik zit pas sinds kort op het forum en vind het erg interessant om te lezen hoe groot ieders baby is. Onze zoon Cas is  morgen 12 weken, is met +/- 8 weken gemeten gewogen en was 57 cm en 4950 gram. Ik ben heel benieuwd hoe groot/zwaar hij met 3 mnd is.

groet Irma

Hallo allemaal,

Lynn is van 6 juli en woog met negen weken  precies 5 kg en zij was toen 57,5 cm lang.

Terug
Bovenaan